With friends!


Dagen startade med en snabb runda med Mormor i headsetet som alltid.
Skönt att hinna prata varje dag, oftast då Ella sover i vagnen och jag är i farten.



Havregrynsgröt och nyvaken tjej!

Sen var jag och Ella inne och snackade och lekte. Hon skrattar högt då vi busar = lycka!

Vi hade tänkt gå på familjegudstjänsten i Svenska Kyrkan idag men då barn + pappor lekt ute hela förmiddagen så tog jag och Ella bussen halva vägen och gick resten. Väl hemma hos familjen Skai hade vi så trevligt med lek, muffins och annat så vi stannade kvar länge. Vi köpte sen take away och avrundade hos oss med mer lek!


Alla leksaker var NYA för Elian så allt skulle lekas med. Här sover Julie sin nap men Elian kunde inte somna


Dotter hjärta Mamma


Fikapaus!



     
Något säger min att vår planerade Danmarkstripp i sommar blir väldigt härlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0