På Höyer Eger


Vi på VinEger igår.

Det var SÅ kul att få möta mina tjejer men själva eventet var bara okej. Vackra kläder och människor men inte det där lilla extra. Vi ska inte tala om goodiebagen vilket är en stor miss då man arrangerar sånt här. Den ska ju ge en lyxig känsla men men det var inte därför vi gick dit. Efter någon timme gick vi vidare till takterassen på Grims Grenka ( jag vet du ler nu Ashi haha).


Blondinder på vift! Lite kul att vi var ganska lika i håret denna kväll alla tre blondiner valde curly.
Jag hade dessutom tänkt ha exakt samma klänning som Petronella men ändrade mig i sista stund, ingen av oss hade en aning att den andra äger just den, det sker ofta med oss två :)



Emma och Petronella!

     
                   LADIES PÅ TAKET!

Sen gick vi vidare till ett ställe som heter Skansen tror jag och åt lite smarrig fisksoppa. Min mage kurrade och det var en perfekt avslutning på kvällen. Ella sov sött hela kvällen och natten men Elian saknade mig. Vi ska ha en jättemysig dag tillsammans idag.

TACK mina älskade tjejer för en jättekulig kväll!

HAPPY FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha jag tyckte jag kände igen klänningen som Petronella hade:) Vad mysigt ni verkar ha haft det!

Takterasser i eftermiddagssol e så SKÖNT!! Ha en mysig fredag!!kram

2009-05-29 @ 09:53:39
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Lina van der Putten

gillar verkligen den gröna topen :)

2009-05-29 @ 10:05:54
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Micaela

Va härligt med en tjejkväll. Ni såg Fab ut allihop! Vart kommer Petonellas klänning ifrån? Den såg verkligen jättefin ut! Kram

2009-05-29 @ 10:42:15
Postat av: Pernilla - fånga dagen!

Vilka snyggingar hela gænget! Kram!

2009-05-29 @ 10:42:43
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ni ser verkligen fantastiska ut allihopa! Och så fina ni är i håret!! Jätte snyggt med stora lockar, men jag är tyvärr så dålig på att fixa sånt där själv. Lägger du i något medel innan du börjar locka? Vad använder du i så fall?



Ni verkar ha haft en super kväll! Hoppas ni får en fin dag idag också, här strålar solen och det är VARMT. Sommaren är här!! :)

Kram

2009-05-29 @ 11:00:54
Postat av: Anette {foreldremanualen}

Heisann! ;-)

Så mange flotte jenter på en gang - dere må utvilsomt ha vakt oppsikt! ;-)

2009-05-29 @ 11:49:39
URL: http://foreldremanualen.blogspot.com/
Postat av: AnnaG

Vilken härlig tjejkväll! =)

Kan inte säga det för ofta; Du är helt sagolikt vacker!



Tack för att du förgyller min dag med din underbara blogg.

Kram kram

2009-05-29 @ 14:35:40
Postat av: lina

Så himla snygga allihopa! Du ser så glamorös ut, som en modell eller skådis :)

2009-05-29 @ 18:19:11
Postat av: Jessica

Supersnygga hela gänget!! :-)

2009-05-30 @ 10:51:16
URL: http://tindrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0