FOOD

Nu rullar en glad tjej omkring härhemma! Hon hängde i selen hela förmiddagen och både åt och sov i den. Apropå mat så skriker min mage och huvudvärken är på väg så nu ska jag värma lasagne i ugnen. Micron är nämligen spårlöst försvunnen ;-) Det är en del jobb att sälja ett hus. Vår första gång så man lär sig mycket! Nästa helg ( dvs den 12 & 13) är planen att det är visning härhemma.

Nej nu ska jag äta, dumt att svimma med en liten vild tjej på golvet!

Hoppas ni har en riktigt SKÖN tisdag. TACK för ni finns, ni ger mig ofta ett enormt stöd - det ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: YIN & YANG

Hej !!

Vi vill uppmärksamma alla på din sida att vi är en nystartad blogg som inriktar sig på kärlek och relationer,ALLA är välkomna att ta en titt,idag är det tips-tisdag och ni är välkomna att både ge tips och be om de,när det gäller vad som helst.

Ha en fin dag alla kärlekskranka själar där ute =)

2009-09-01 @ 13:15:46
URL: http://heartbreakonline.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoppas at du hinner få i dig lite mat!



Ha en fortsatt bra dag!

kram!

2009-09-01 @ 14:13:08
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och tack för att du finns, du förgyller mina dagar.

2009-09-01 @ 14:14:24
Postat av: Josefine

Johanna: Ser du denna kom igenom =) Det handlar om stämning och syfte med min blogg. Du behöver dock ej bemöda dig med kommentarer om du bara vill vara elak ( som annars)

2009-09-01 @ 14:20:37
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Johanna

Elak, vem är elak? Du missuppfattar. Jag är ingen elak person, jag är den snällaste jag vet. ;-) Men det betyder ju inte att man alltid behöver tycka lika, det ena utesluter ju inte det andra, icke sant.

2009-09-01 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0