FRISSAN

Innan slingor! Jag trivs bra med min utväxt då det är utsläppt men nu var sista slingtid i MAJ så det var dags att fräscha upp det hela. Jag velade om färgen och funderade på beigeblont. Men är rädd att jag kommer se orange ut och jag är väldigt vit i hyn samt gillar den blonda kalla nyansen. Vi får se vad som sker nästa gång. Jag pratade om fenomenet "go dark" som många gör nu. Visst vore det supersnyggt med riktigt chokladbrunt hår men jag tror att det skulle slita otroligt mycket för mig att återgå till en kall blond nyans.

 

Jag fick bra betyg på min hårkvalitét som varit sämre en stund pga slingor ofta. Jag älskar mitt shampo, balsam och kur ifrån DISP! Har även en skön kräm som man lämnar i efter tvätt därifrån som gör håret mjukt. Serien finns hos CreativeLounge.

"Sortimentet är fritt från det potentiellt skadliga konserveringsämnet parabener och har fått garantistämpeln Planet Friendly Product. "

 

Ellisen studerar sina fingrar och E försöker klämma fram ett smile på ett fullsatt café när hans fru kommer med kameran i högsta hugg och folieslingor i hela håret.

Ella var en liten ängel som hängde med sin Far i drygt tre timmar. Aldrig har jag sett henne så nöjd. Först sov hon en lång nap och då hon vaknade kom E med tonfisksallad och latte åt mig. Sen spanade Ella i vagnen och då jag skulle skölja ur satt hon och softade med E i soffan en trappa ned.

 

Hej Mamma!

E studerar inbjudan till Nils kalas för att hitta fram! Då jag hämtade dem var Elian SÅ glad och lekte så fint med sin bästa Nils. Han är god rakt igenom den pojken, pekar alltid på mig och säger åt Elian att hans Mamma kommit. Ler och strålar ALLTID!

 

Väldigt blond men det är skönt!

Dagens tunika kommer ifrån BYoung, amningslinne BOOK, tights Cubus och sjalen tror jag är köpt på KappAhl.

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ojoj,snyggt! måste fråga HUR ni får det sådär? jag gör alltid massa folie slingor när utväxten ska fixas,men det går ju inte o få med allt mörkt då! HUR gör ni? Kan du lyta håret o fota så man ser inuti? vore kul o se hur det blev.Får du bort allt mörkt? Jag måste göra min nu men vill få bästa resultat,och vill ju ej färga hela då det ser fult ut tycker jag..TACKSAM för svar :) KRAM

2009-09-05 @ 20:43:27
Postat av: Anna L

Du är så förbaskat snygg, rent ut sagt, i det kalla ljusa håret! Det är en hit, varför gå ifrån det? :)



tack för en toppen blogg!

2009-09-05 @ 20:47:12
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan. Har börja följa din blogg ganska nyligen och så att ni ska sälja erat underbart vackra hur. Jag undrar varför ni ska flytta ut ur detta underbara hus? Väntar ni flera barn el? tänkte om det blev litet? TAcksam för svar. Kram

2009-09-05 @ 20:55:10
Postat av: Sandra

Va fin du blev i håret!

2009-09-05 @ 20:56:28
URL: http://www.ssnadra.se
Postat av: Maja

Åkpåsen då=) Är ju såååå nyfiken. Åh om jag ändå vann. Skulle verkligen behöva piggas upp med en liten present. Eller jag o jag, sonen som gjorde illa ögat på en leksaksbil skulle behöva piggas upp. Men å andra sidan, det är mer hans mamma som uppskattar en snygg åkpåse än han själv=)

2009-09-05 @ 20:59:27
Postat av: Bella

Så fiiiiiiiiiin du ble :-) Jeg skal selv stripe håret, men har de siste gangene ikke blitt så blond som jeg vil. kanskje jeg skal prøve å stripe meg neste gang der du gjør det? Er det La Bionda på Majorstuen?



Ønsker dere en fin kveld :-)

2009-09-05 @ 21:08:38
Postat av: Josefine

TACK!!!!



Beate på La Bionda är bäst. Lova att hälsa ifrån mig!

Hon gör massa massa foliestriper och sen skimrar vi framkanten så att det blir så blont som möjligt men en liten utväxt. Vill INTE ha helfärg!



KRAM!

2009-09-05 @ 21:10:12
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: camilla

men har du inget mörkt kvar efter detta?

kan du visa hur det ser ut under??

2009-09-05 @ 21:13:10
Postat av: Wojtan

Du är så fin Josefine!

Jag är helt imponerad över hur bra du tar bilder på dig själv. Jag försöker och försöker men lyckas INTE!



Hoppas du och familjen har en skön kväll hemma. Själv har jag nyss hämtat hem mannen som skulle vara på herrmiddag, efter en golfrunda. Kl 20.00 var han trött och ville hem! Det sätter sina spår att vara 40 år och trebarnsfar :)



Kram på dig

2009-09-05 @ 21:25:43
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: jennie

Vilket fint hår du har ! :)

2009-09-05 @ 21:26:33
URL: http://jenniesiegel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilket rouge använder du?

2009-09-05 @ 21:32:58
Postat av: Stina

Det blev riktigt fint! Ella är så söt, hon är så lik dig, men måste säga att på andra bilden uppifrån var hon riktigt lik sin far också. Trevlig kväll! Kramar

2009-09-05 @ 21:37:32
Postat av: Susanna

Så fint det blev!!



Blev nyfiken på produkterna från DISP. Är ständigt på jakt efter bra hårprodukter! Vad heter kuren och krämen från den serien? Kunde inte riktigt tyda det på sidan.

2009-09-05 @ 21:51:58
Postat av: Anonym

Verkligen supersnyggt, du är vrål läcker i håret.Det passar du verkligen i.

2009-09-05 @ 21:57:02
Postat av: Tessa.

Skitsnyggt blev det! Du passade väldigt bra i det :) Kram.

2009-09-05 @ 21:57:54
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Bella

Da må jeg prøve La Bionda og hilser selvfølgelig fra deg ;-)

2009-09-05 @ 22:35:19
Postat av: Evelina Robins Garderob

Skönt att fixat utväxten! :) Tänk så mycket fräschare man känner sig! Har ju turen att ha Anna på jobbet, så det inte fel att alltid ha en frisör tillhands när man behöven en. GULD värt!

Kul att du gillar produkterna som är SÅÅ bra!

Älskar Disp!!



Ha en strålande kväll med familjen.



Mvh Evelina Creative Lounge

2009-09-05 @ 22:38:24
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Walentin

va fin du va då :)



http://walentin.blogg.se/



Träning, kost o livet

2009-09-06 @ 00:23:13
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0