Tävling - Valfri Baby Peace ifrån kurtisbaby.se!

Nu ska vi ha en härlig FREDAGSTÄVLING ( som avslutas på söndag, så HELGtävling kanske är ett bättre begrepp ;-))
Ni kan vinna VALFRI Baby Peace ifrån Kurtisbaby.



"Baby Peace är en skyddande gardin, utan bökiga fästanordningar, som enkelt hängs på barnvagnen och ger skydd mot både sol och stadens myller."


Vi har denna i vitt och jag ÄLSKAR den! Den skyddar mot sol och då Ellis sover är gardinen fördragen så att hon har full ro men samtidigt sitter inte "filten" för hela öppningen och den kan inte fastna i däck, falla av eller ramla ned i vagnen. Smarta lösningar är SÅ kul att få använda då man alltid har med sig vagnen då bebis är liten. Så - vilken vill du vinna?
Skriv svaret i en kommentar här så lottar jag ut vinnaren på söndag.

LYCKA TILL♥


Kommentarer
Postat av: elin

skulle helt klart vilja vinna den röda "tiger", skulle vara perfekt till min lilla tiger och hans röda bugga!

2009-09-25 @ 09:46:06
URL: http://oliverblomdahl.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej! Gillar verkligen din blogg. Skulle vilja vinna en Tiger White som skulle passa till vintern då våran bebis förhoppningsvis tittar fram :).

2009-09-25 @ 09:48:57
Postat av: Emma

Hej Josefine

Jag skulle vilja vinna en Embrace - den röda - till vår lilla prinsessa.



Jag är inne och läser din blogg varje dag - perfekt när man är hemma och är mammaledig =)



Många kramar och trevlig helg

Emma

2009-09-25 @ 09:51:54
Postat av: Ellen

Du har så fina tävlingar Josefine och nu när jag själv är mamma försöker jag vara med varje gång. Hoppas på tur, skam den som ger sig. Om jag vinner vill jag ha en white jungle med rött tryck. Trevlig helg!

2009-09-25 @ 09:56:34
Postat av: Caroline Nordling

Hej!



Jag skulle bli överlycklig om jag vann en TIGER WHITE till vår lillasyster! Hon behöver den när hon skall komma till ro när storebror leker och stojjar bredvid.



Tack för en underbar blogg som ger oss tips och energi i vårt familjeliv här i norra Sverige!

2009-09-25 @ 09:59:16
Postat av: Sarah

Hej Josefine!

Jag vill vinna en Jungle på grått tyg! sen vill jag ge bort den i present till min systers bästa kompis som fick en liten flicka imorse kl 7 :) Jag vet att hon kommer att tillbringa mycket tid ute och gå med vagnen då hon inte har något körkort och hon bor i en liten stad. Hade så bra!



Varma kramar från Sarah

2009-09-25 @ 10:01:15
Postat av: Caroline

En Tiger White vore toppen till vår lillasyster när hon skall komma till ro och storebror keker och stojjar bredvid :-)



Tack för en insprerande blogg med många bra tips och idéer som hjälper oss i föräldraskapet!

2009-09-25 @ 10:01:41
Postat av: Linda

Hej Josefine!

Du har en fantastisk blogg, läser den varje dag.=) Men har aldrig varit med i dina tävlingar förrut, så jag tänkte att jag skulle vara med nu. Skulle gärna vilja vinna en Embrace-White, har varit och beställt vagn igår till våran "Mini" som är beränkad att titta ut i början av januari, och en vit Embrace skule passa jätte bra till den.

Hoppas att ni får en fantastisk helg!

/Linda

2009-09-25 @ 10:05:10
Postat av: Jennie

Ohh hoppas jag vinner. Önskar då röd tiger=)



Ha det fint!

2009-09-25 @ 10:07:15
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej! Jag skulle gärna vilja vinna den vita "engine" att ge till min syster som ska få barn om ett par veckor! Det skulle vara så roligt att få ge en så fin present som moster!

2009-09-25 @ 10:10:45
Postat av: Jenny

Hejsan. Jag skulle vilja vinna en "Tiger, gray on white". Vore underbart att slippa fästa filtar som skydd hela tiden eftersom de hela tiden blåser av och jag kör över dem i farten.



Ha en trevlig helg!

/Jenny

2009-09-25 @ 10:10:46
URL: http://jennybabylon.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken smart lösning. Hoppas på vinst av Jungle White med grått tryck. Skulle bli så fint till våran vagn!

2009-09-25 @ 10:10:49
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är verkligen en toppenidé!



Vi hade velat ha en emrace grey on white om vi vann.. :)

2009-09-25 @ 10:11:37
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle vilja vinna en Tiger White till min kompis barn (även min guddotter). Skulle passa helt perfekt då hon även har en liten Tiger från Nalle puh hon i vagnen.

2009-09-25 @ 10:11:41
Postat av: Caroline

Tack för ännu en härlig tävling. Vi prövar lyckan igen. Vinner vi skulle vi vilja ha en Jungle, Gray.

Njut av helgen!!



Caroline

2009-09-25 @ 10:11:46
URL: http://carolinebacke.blogg.se/
Postat av: Wenche

En embrace white har jeg ville vunnet:)



Klem og ha en fin dag:)

2009-09-25 @ 10:15:45
Postat av: Rövarmamman

O har suktat så länge nu hoppas jag att turen faller på mig denna gång! Om ja o min prinsessa vinner så önskar vi oss en Tiger White.

Eftersom att vi har ett till smeknamn på vår lilla tjej: "tigern!:)

2009-09-25 @ 10:17:16
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Rövarmamman

O har suktat så länge nu hoppas jag att turen faller på mig denna gång! Om ja o min prinsessa vinner så önskar vi oss en Tiger White.

Eftersom att vi har ett till smeknamn på vår lilla tjej: "tigern!:)

2009-09-25 @ 10:17:16
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Jessica

Dessa filtar fyller verkligen ett behov! Jag hade gärna vunnit en djungle, gray on white. Ha en bra dag!

2009-09-25 @ 10:22:24
Postat av: Malin & Hugo

Hej,

om jag vinner önskar jag en jungle white med grönt tryck.

Trevlig helg!

2009-09-25 @ 10:24:49
Postat av: Carolina

Jag vill vinna den röda Tiger!

2009-09-25 @ 10:25:36
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Malin

Jag skulle så gärna vilja vinna Tiger på grått tyg, den skulle passa jättebra till vår nya vagn! :)

2009-09-25 @ 10:28:44
URL: http://mallinens.blogg.se/
Postat av: Hanna, Ebba & bebisen

Vi skulle gärna vinna en Tiger White, vi har använt filt till vår dotter och det är hopplöst.. När nästa kommer så hade denna varit perfekt!

2009-09-25 @ 10:29:51
URL: http://uncertain.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bästa tävlingen! Har precis kommit fram till att jag måste hänga över en filt på vagnen då min son är trött. Han har en förmåga att inte stänga av utan vill vara med så länge det går. Då måste man liksom stänga av alla intryck åt honom. Problemet är bara att nu när det är höst så blåser filten av = han somnar inte. Skulle jättegärna vilja vinna den fina "Tiger White" Trevlig helg! =D

2009-09-25 @ 10:30:14
URL: http://jaessiica.blogg.se/
Postat av: carro

vilken bra grej! Slippa tappa jackan/filten som man försöker täcka med ;)

Om ja skulle vinna så skulle ja önska mig en tiger red on white :)

2009-09-25 @ 10:30:47
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag skulle vilja vinna "jungle white" med grönt tryck till en av mina bästa vänner som fick barn den 6 september ! Jag var först i vänskaran att få barn och hade gärna haft en sådan till min Nova som nu e 3 år men istället vill jag gärna ge den till lille LIAS som kompisens son heter som verkligen var så efterlängtad för oss alla !

2009-09-25 @ 10:31:57
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!

Fast än dte bara var drygt 2,5 år sen vi fick vår dotter så händer det massor på marknaden med smarta lösningar hela tiden, skoj!

SÅ nu har vi vetat i 2 veckor att vi väntar ett litet mirakel och jag skulle så vilja vinna detta skydd till vår blivande dotter/son. Om jag vinner mailar jag dig min adress m.m. eftersom vi fortfarande myser med det glädjande beskedet för oss själv och jag vet att några av mina nära och kära läser din blogg :-)



Kram

2009-09-25 @ 10:33:16
Postat av: Marie

Hej!

Perfekt uppfinning som jag gärna vill vinna till min prinsessa.. jag skulle vilja ha Tiger White om jag vinner. Jag håller tummarna för att jag äntligen ska vinna:) Ha en bra dag/helg!

2009-09-25 @ 10:37:50
Postat av: Charlotte

Som "mom-to-be" i december har jag sökt med ljus och lykta efter något liknande - detta är ju en grymt bra uppfinning!



Om jag skulle vinna skulle jag bli superglad och då skulle jag gärna vilja ha en "Tiger, Gray on White" eftersom vi ännu inte riktigt vet vilken färg vagnen kommer vara.



Håller tummar och tår!

2009-09-25 @ 10:40:22
Postat av: Linda Vanil

Jag hade gärna vunnit Tiger white!!!!

2009-09-25 @ 10:43:18
Postat av: Sandra

Hej, oj en sån skulle jag verkligen behöva, kan nämligen inte vända styret på min vagn och jag vill ju kunna vara ute o gå i den härliga höst solen med min dotter utan att behöva dra vagnen efter mig. Tack för en väldigt intressant blogg och det e kul o se andra i samma ålder som mig som oxå har barn. Kram

2009-09-25 @ 10:44:43
Postat av: Stämningsfullt / En bit av oss

Jag skulle vilja vinna en tiger white med svart tryck!

2009-09-25 @ 10:44:57
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Bea

Detta kanske är lösningen till vår nyfinkna dotter som vaknar av vartenda ljud hon hör när vi är ute! Om jag vinner så är det en röd djungel som skulle passa vår vagn..

2009-09-25 @ 10:45:24
Postat av: sara

Åhh vad kul det skulle vara att vinna en sån smart grej för vagnen. Tänk om man hade haft den redan när ens dotter som idag är 1 ½ år var liten bebis =) Nu väntar vi vår andra bebis och skulle därför väldigt gärna vilja ha en tiger grey on white när vår skatt tittar ut!



Tack för en härlig, intressant och ärlig blogg. Ett nöje att läsa!



Kram

2009-09-25 @ 10:46:44
URL: http://sarabiveus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jsg vinner, vill jag ha Tiger white, gray on white.

2009-09-25 @ 10:47:31
Postat av: Lin

Hej!

Jag skulle gärna vinna Engine White till min lilla kille. Han älskar att sova i vagnen, och som du säger har jag en filt som ständigt ramlar av framför öppningen:-(

Hoppas, hoppas att den blir min:-)

Trevlig helg, och tack för en super fin och inspirerande blogg!

Kram Lin

2009-09-25 @ 10:47:40
Postat av: Emma

Hej!

Åh, dessa är så smarta! Vi kör just nu med att hänga för en vanlig filt och som sagt det funkar inte alltid så jättebra...

Skulle turen vara framme och jag skulle vinna, får det bli en tiger, gray on white.

Trevlig helg!

2009-09-25 @ 10:51:23
Postat av: emmasusanna

Oh vilka fina :)

jag vill vinna egine white :)

Perfekt överraskning :)

2009-09-25 @ 10:53:02
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Jag önskar mig en Jungle i Röd! Hoppas på min tur denna gång! :) ha en trevlig helg! KRam!

2009-09-25 @ 10:54:56
Postat av: Tove

Hej Josefin!

Läser din blogg varje dag, det är jättekul att följa med i någon annans bebis-vardag, framför allt som du ligger några steg framför mig! :-)

Jag skulle vilja vinna Tiger White till min lilla prins som idag är 10 dagar..

2009-09-25 @ 10:55:05
URL: http://mammatoves.blogg.se/
Postat av: Katarina & Neo

Skam den som ger dig :P



Vi skulle villja ha en Tiger, Gray on white

Tiger, Gray on white om vi vinner!



Håller tummarna!

2009-09-25 @ 10:59:25
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Jacqueline

Hejsan nu håller jag tummarna för att jag vinner Tiger, Gray on white till min lilla son Adrian.



Håller tummarna :)

2009-09-25 @ 11:00:28
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Mickis

Hej! Perfekta grejen.. Så som jag "springer efter", drar och rätar till farande filtar över vagnen som vinden hela tiden vill leka med då min lilla behöver skydd och framförallt ro! Embrace white fastnade jag för! Den grå=supersnygg!! Kram och hoppas ni får en trevlig och lyckad helg :-)

2009-09-25 @ 11:01:28
Postat av: Tove

Hej! Vilken kul tävling, klart att jag vill vara med i den! Om jag vinner skulle jag vilja ha en grön Jungle, den skulle passa suveränt till vår gröna Herqules vagn! Nu håller jag tummarna! Kram

2009-09-25 @ 11:13:42
Postat av: Malin

Jag vill vinna Tiger, gray on white till min brorsdotter som kom förra veckan som är heeelt underbar! :)

2009-09-25 @ 11:15:38
Postat av: Mamms

Jag skulle vilja ha tiger white, den var superfin. ha en bra dag,.

2009-09-25 @ 11:17:19
URL: http://mamms.bloggsida.se
Postat av: Ellen gravid i vecka 39

Vilken härlig tävling! Jag skulle vilja vinna en röd Embrace som skulle ge en liten färg klick till våran svarta vagn som vi kommer få användning utav vilken dag som helst (då den lill* behagar titta ut vill säga;) Kram!

2009-09-25 @ 11:17:21
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej,

Skulle gärna vilja ha Jungle på rött tyg om jag vinner.

Tack för alla underbara tävlingar!

Kram!

2009-09-25 @ 11:23:53
Postat av: Mia

Den vita med bebis på vill jag vinna! Vår fina buggis står i sovrummet och väntar på bebisen, 9 dagar till BF nu!

Tack för fin blogg!

2009-09-25 @ 11:26:11
URL: http://frubly.blogg.se/
Postat av: elisabet

Åh vad roligt med en SMART lösning som samtidigt är riktigt snygg! Jag skulle gärna ha en Tiger, Gray on white, till min lilla killes vagn. Jätteskönt för honom att få sussa i lugn och ro bakom den!

Trevlig helg!

2009-09-25 @ 11:28:28
Postat av: Livet med tre

Vi vill vara med! Dion vill hemskt gärna ha "embrace green on white" Underbar!

Kramar!

2009-09-25 @ 11:31:36
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Pinkmommey

Men vilken bra lösning på så många problem! Jag har alltid en massa filtar med som jag försöker få att sitta fast med hårklämmor osv... Denna är perfekt!



Om jag viner skulle jag vilja ha Embrace -grey on white!



Ha en skön hemg med hela familjen!



Mvh Pinkmommey

2009-09-25 @ 11:36:25
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Nina

Är med på ett hörn på tävlingen jag med.

Engine grått.

2009-09-25 @ 11:52:16
Postat av: Susanna

Jag skulle gärna vilja vinna tiger- white. Den var väldigt fin. Kul tävling!

2009-09-25 @ 11:56:29
Postat av: Anna

Hej!

Jag skulle vilja vinna Embrace, Red on white..hade passat min lilla loppa perfekt.



Tack för en helt underbar blogg med massor av smarta vardagstips.

2009-09-25 @ 11:59:18
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej!!!

Vilken fiffig grej, själv har jag triskats med filt och klädnypor för att hålla solen borta från min tös lilla ansikte... + för att ge henne ro då hon ska vila... Skulle vilja vinna den röda "Jungle" då vi har en enkel svart vagn skulle den röda piffa upp den lite!!!

2009-09-25 @ 12:01:51
Postat av: Malin

Skulle väldigt gärna vilja ha en Tiger White till min lille prins.

2009-09-25 @ 12:12:26
Postat av: Sara

Å en perfekt tävling för mig =)



Skulle vilja ha en embrace på grått tyg =) Vore perfekt till vår lilla son som faktiskt fyller 1 år imorn. Så kanske blir en födelsedagspresent?!



Kram Sara

2009-09-25 @ 12:16:24
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Fia

Det vore toppen att vinna denna tävlingen eftersom vår son är svår att få att sova då han störs av allt runtomkring honom. Han är en nyfiken liten kille som inte vill gå miste om något...:) Om vi vann så skulle vi vilja ha en Jungle White med grått tryck.

2009-09-25 @ 12:18:28
Postat av: Åsa M

Jag vill gärna tävla om en Tiger Red on white (alltså den vita med rött tigertryck). Fiffig grej, helt klart! Trevlig helg!

2009-09-25 @ 12:21:52
Postat av: Tess

Jag hoppas att jag vinner en Embrace White med grått tryck...Superfina och en bra lösning! =)

Kram

2009-09-25 @ 12:25:27
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Tina

En Tiger White skulle passa perfekt på vår bruna vagn, tävlar och hoppas på tur denna gång !



2009-09-25 @ 12:31:06
Postat av: Camilla

Jag vill vinna en tiger gray on white. Underbar uppfinning! Bra hemsida!

Kram

2009-09-25 @ 12:41:05
Postat av: Malin

Hej!!!



Om jag skulle vinna denna tävling önskar jag och min dotter oss den som heter Tiger White. Vore toppen om jag slapp hålla på att köra över filten som lyckas åka ner var och varannan dag. Vore dessutom skönt att slippa hålla på att krångla med klädnypor och andra fästanordningar :-)



Tack för en jättefin blogg som förgyller vardagen, inspirerar och gör mig glad!



Kram

Malin

2009-09-25 @ 12:41:16
Postat av: Allie

Hej!



Skulle gärna vinna den i vitt. Har precis blivit mamma (2 veckor sedan) och min lille skatt har dessvärre fått kolik vilket gjort att mammalivet fått en tuff start. Kanske kan denna hjälpa honom att få lite ro under promenaden?



2009-09-25 @ 12:41:50
Postat av: Dinis

Jag skulle bli så glad om vi vann en Tiger White. Min dotter valde den till sin lillebror eller oxå den lilla nya bäbisen som är på väg...hon har inte bestämt sig än ;).

Tack för en superblogg!!

2009-09-25 @ 12:44:09
Postat av: Caroline/Drömlägenheten

Tiger grey vill jag så gärna vinna för att ge till mina döttrars nyaste fina lilla Vincent-kusin! Han har en urbanjungle med grå sittdel och en mamma som älskar att matcha!!



En toppenpresent att ge bort!!



kram och ha en fin fredag!

Postat av: Jeanette

Jag skulle vilja "pimpa" vagnen med en TIGER WHITE. jag är så trött på den vanliga filten som alltid ramlar av när lillasyster ska sova!

2009-09-25 @ 12:49:10
Postat av: Lina

Jag skulle gärna vilja vinna en Tiger-white!



ha en härlig fredag!

2009-09-25 @ 12:54:44
Postat av: Mathilda

Hej :) . Jag skulle vilja vinna Embrace - den vita :) . Blir moster nu i december , och skulle väldigt gärna vilja ge dom denna till deras vagn , så fint o praktiskt :) Kram

2009-09-25 @ 12:54:49
URL: http://mlindahl.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh en rolig tävling igen, självklart vill jag vara med och vinna. Om jag vann så skulle jag jätte gärna vilja ha den gröna Tiger! Hoppas på tur!

2009-09-25 @ 12:57:34
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Linn

Jeg ville ønsket meg en hvit med tigermønster til min sønn som kommer om 5 uker.

2009-09-25 @ 12:57:36
Postat av: Camilla E Lindström

Hej,

vill först och främst tacka dig för en superbra blogg. Har följ den ett tag och jag känner igen mig i många händelser i din vardag. Vi har barn i samma åldrar som dina E, och jag fick också en prinsessa i våras, vilket glädjer mig enormt mycket.



Jag skulle givetvis bli jätteglad om jag vann din helgtävling, så som jag fixar och donar för att lill-sessan inte skall få sol, vind eller annat in i vagnen, med diverse märkliga lösningar. Jag som vinnare skulle underlätta min vardag. Vinner jag hade jag utan tvekan valt Embrace White.



Ha en skön helg och må så gott



Kram Camilla

2009-09-25 @ 12:59:52
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: louise

aaa en sån skulle jag vilja ha :) hade en handduk hela mallorca resan och jag tänkte då ... kan ingen uppfinna nåt käckt :) en vit skulle jag vilja ha !

2009-09-25 @ 13:03:23
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skulle vilja ge denna till min älskade syster som snart får sin första lilla sötnos och jag blir stolt moster!!! Jag vill gärna ha en Tiger White=) Kramar

2009-09-25 @ 13:09:27
Postat av: Sandra

Hej,



En sådan skulle jag gärna vilja ha=) Då skulle jag vilja ha en Tiger White till vår älskade son här hemma!



Läser din blogg varje dag, nu när jag är mammaledig och har lite tid o sitta vid datorn!



Kram Sandra

2009-09-25 @ 13:16:15
Postat av: Hanna B

Hej Josefine!

Vi är nyss hemkommen från BB med en prinsessa som är 3 dagar idag. Hon skulle bli överlycklig om hon vann en embrace white. Hopppas!!!

2009-09-25 @ 13:32:29
Postat av: Youth Novels by Sariiii

BRA blogg du har!

allt bra med dig?

2009-09-25 @ 13:36:53
URL: http://sariiii.blogg.se/
Postat av: Janne Merete

Yesssss...



Skulle gjerne ha vunnet en "Embrace white, Green on white".



Klem, lykke til med visnig og god helg!!!

2009-09-25 @ 13:42:15
Postat av: Linda

Hej vinner jag så väljer jag en white tiger. Men man kan inte kräva allt hat ju tur i kärlek. Världens underbaraste man har jag fått på kroken.

Trevlig helg kram

2009-09-25 @ 13:57:52
URL: http://http:/
Postat av: Anna

Jungle Gray skulle passa perfekt till vår vagn :o)

Så håller tummarna för lite tur denna helgen.

Ha en underbar helg!

2009-09-25 @ 14:01:02
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag vill gärna vara med och tävla, som vanligt! Har inte haft turen att vinna någon av dina tävlingar ännu, men skam den som ger sig...

OM jag skulle vinna denna gång skulle skyddet "Embrace White" med det turkosa trycket passa vår vagn perfekt.

♥ Ha en bra helg!

2009-09-25 @ 14:05:18
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Malin

Vi är gärna med och tävlar!



Vinner vi önskar vi oss ett Tiger, Grey on white.



Kramar till er och trevlig helg!

2009-09-25 @ 14:10:58
Postat av: Lise-Lotte och Juni

Vi vill gärna tävla!



Om vi vinner önskar vi oss en "Tiger White, Red on white", den skulle passa oss och vår stil perfekt. Lilla Juni behöver lugn och ro för att sova på stan och då behövs denna eftersom mamma är lite av en shopoholic ;)



Många kramar från oss

2009-09-25 @ 14:24:57
Postat av: Sanna

Vi testar turen och ger oss in i kampen om att vinna en baby peace tiger med grön bakgrund!

Nu håller vi tummarna ; )

2009-09-25 @ 14:34:14
Postat av: Sofie

Hej.

Gud vilken bra løsning.. man håller alltid på med filtar som bara åker av eller blåser av osv.

Jag ønskar mig en tiger white om jag skulle vinna. Vi har också en buggaboo i samma färg som din och den hade passat perfekt till oss:)



Tack før en underbar blogg!



Ha en underbar helg med familjen!



Kram Sofie

2009-09-25 @ 14:55:54
Postat av: Nina

Hej!

Om jag vinner, vill jag ha en Jungle White med grått tryck till min lilla Neo.

Ha en bra helg!

Kram!

2009-09-25 @ 15:06:15
Postat av: Petra

en röd tiger skulle sitta snyggt på nya syskonvagnen som nu står i hallen och bara väntar på att syskonet ska kika ut!

2009-09-25 @ 15:08:22
URL: http://viggopiggo.blogspot.com/
Postat av: Mattias

Halloj! Ja en Jungle skulle vara toppen nu när jag blir pappaledig att hänga för när sonen sover i vagnen. Håller tummarna för att det är min tur att vinna.

//Mattias

2009-09-25 @ 15:17:37
Postat av: Marika

Hej en Tiger White hade varit super till vår vagn. Lilla Nathalie tycker det är jobbigt när solen tittar in när hon ligger och myser i vagnen.

2009-09-25 @ 15:44:01
URL: http://attblimamma.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej! Om jag vinner skulle jag vilja ha "jungle white" med det turkosa trycket.



Mysig blogg!!!



Mvh Kristin

2009-09-25 @ 15:44:39
Postat av: Sarah

En Jungle White med grått tryck hade passat perfekt till oss! Hoppas på lite tur denna gång ;-)

2009-09-25 @ 15:54:29
URL: http://enbitavoss.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh vad de är fina! Nu vill jag verkligen vinna - håller tummarna så att de blir blåa!



En Tiger White Grey on White hade passat så fint till vår vagn!



Kram

2009-09-25 @ 16:33:03
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: AnnaKarin

Det skulle vara jättehärligt att få en hjälpande hand av en "tiger gray on white" mot sol och vind nu när det vankas långa härliga höstpromenader med lilltjejen.



Kram på ER!

2009-09-25 @ 16:38:46
Postat av: Inger

Åh! Håper jeg vinner! En sånn har jeg SKIKKELIG lyst på!!

jeg ønsker meg Tiger, grey on white!

God helg!!

2009-09-25 @ 16:48:40
URL: http://www.dolcevitablogg.blogspot.com
Postat av: Stina

Åh, vilken toppenuppfinning! En Embrace white skulle passa så fint till lillkillens vagn!! Vi använder oss nu av en filt som blåser bort hela tiden, så jobbigt! En vinst skulle pigga upp i dessa influensa-tider...jag ligger i andra omgången på 1 månad...



Trevlig helg! Kramkram

2009-09-25 @ 16:55:30
Postat av: Liselotte

Skulle vilja vinna Jungle Gray. Verkar verkligen helt toppen, som du säger att den inte trillar ner och så. Toppen!

2009-09-25 @ 16:59:15
Postat av: Jessica Nyman

Hej hej!

Magen sparkade till när jag kollade på Tiger White med grått tryck så den skulle vi vilja ha om vi vinner!

Din blogg är super trevlig att läsa!

2009-09-25 @ 17:27:44
Postat av: Ann-Sofi

Hej.

Vilken bra grej!

Vinner jag så skulle min son vilja ha Jungle White med grått tryck!

Ha en härlig helg!

Kram

2009-09-25 @ 17:41:20
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag hoppas att jag får vinna en Tiger white till min systerdotter! (Passar den till emmaljunga scooter?)

2009-09-25 @ 17:44:18
URL: http://fgfh
Postat av: sofia

Hej



Första gången som jag lämnar en kommentar på din blogg, gör detta ihopp om att vinna en Tiger White med svart tryck på till min lilla flicka. Försöker lära henne att sova på rygg nu när hon börjar med sittvagn och då kan det vara bra att kunna "stänga ut världen", hon sover alltid på mage annars.

Nu håller jag tummarna.



Tack för en jätte fin blogg.

Kram kram

2009-09-25 @ 17:53:53
Postat av: jessica

En med "jungle white" med grått tryck vore toppen. Praktiskt att kunna skärma av lite vid sovning. Annars kör vi med filt och klädnypor att fästa i sufletten = bökigt och lossnar lätt. Denna modell hade en smart fästanordning.

2009-09-25 @ 18:12:15
Postat av: Marie

Hej!

Jag skulle jätte gärna vilja ha tiger white till vår lillkille Sigge på snart 4 mån. Han är en liten orolig själ så en filt över suffletten är ett måste för att han ska kunna sova. Skulle vara super med en som man kan fästa ordentligt nu när det börjar komma höstvindar (är så jobbigt att gå och hålla fast filten=)). Ha en bra helg!

2009-09-25 @ 18:17:59
Postat av: Johanna och Stina

Har en emmaljunga scooter och den är så öppen för min lilla tjej som ofta sover i vagnen i diverse sammanhang, skulle bli jätteglad för en kurtis gärna jungle gray!



Lycka till med visningarna! Kramar Johanna och Stina

2009-09-25 @ 18:27:42
URL: http://minisdagbok.blogg.se/
Postat av: jenny

om jag får äran att vinna till vår kommande bebis så skulle bebisen få den vita jungle med rött tryck :)

2009-09-25 @ 18:39:10
URL: http://jenny86.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jag har inga barn än, men hoppas det blir inom en snar framtid. =) Men jag skulle bli överlycklig om jag vann en Tiger på grönt tyg som jag kan ge till mina vänner som har en underbar liten son! Kram och tack för en underbar blogg!

2009-09-25 @ 18:41:37
Postat av: Anna

Hej och tack för en fantastisk blogg där vi får följa dig och din familj på era äventyr i vardagen! Jag har själv en son på nio månader och har satt fast en filt med klädnypor för att han ska kunna sova i sin vagn. Den flyger givetvis av ändå och klädnyporna minskar för varje dag :) Jag skulle bli jätteglad om jag vann en "Embrace White"!



Ha en trevlig helg!

2009-09-25 @ 19:07:24
Postat av: Linda

Om jag vann ett "Baby peace" till min son skulle jag välja Tiger White att låta pryda hans fina vagn. Den skulle verkligen komma till nytta, och eftersom vi inte vann sufletten från tidigare tävling, hoppas vi nu på att vinna här ;-)



Tack för din blogg. Den är verkligen positiv och trevlig att läsa.

2009-09-25 @ 19:08:57
URL: http://www.trasdockansdagbok.blogspot.com
Postat av: Tess

Hej! Jag blev helt förälskad i TIGER WHITE, så om jag vinner så skulle den vara mitt val till vår lille bebis som kommer i februari :) Den skulle passa till både flicka och pojk!



Tack för en fin och rolig blogg :)

2009-09-25 @ 19:22:50
Postat av: valerie

hej

pratade idag med sambon om din smarta lösning för att skydda mot sol och ge lite lugn i vagnen, hade behövts idag på våran premiär barnvagnspromenad som tvåbarnsföräldrar. Vore perfekt till lillasyster som kom i söndags :-)

Hon önskar sig i så fall en tiger, grey on white.



2009-09-25 @ 19:25:29
Postat av: Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Vi försöker väl vinna en tävling än en gång ;) En vit med tiger vore kanon då lilleman är väldigt nyfiken och har svårt att somna då vi är iväg..

2009-09-25 @ 19:36:35
URL: http://jacksmammas.blogg.se/
Postat av: June

Heja! Vil gjerne være med i trekningen om en Tiger White Baby Peace! Den var jo superfin! :)



Klem June!

2009-09-25 @ 19:43:11
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Oj vilka fina =)

En Embrace, Red on white skulle gärna få pryda vår vagn!



Ha en underbar fredagkväll!



Kramar

2009-09-25 @ 19:56:05
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej! Jag skulle mer än gärna vilja vinna en jungle på grönt tyg. Jag ute varje dag och stör mig varje dag på solen som kommer i Ellas ögon, när hon ska sova...eller allt liv som är när hon ska sova, hon behöver sin lilla trygga borg för att kunna komma till ro och det resulterar i att jag hänger för filtar, sjalar m.m. Men inget blir bra, de blåser av eller så täcker de för mycket eller så blåser de in på henne. Inga bra alterbativ alls! Jag skulle bli sååå lycklig om jag vann!!! Stor kram till er och hoppas att ni får en hörlig helg alla fyra!

2009-09-25 @ 19:56:59
Postat av: Renata

Hoppas på att vinna en embrace white till vår lilla tjej och hennes nya fina barnvagn!



Hälsningar Renata

2009-09-25 @ 20:00:43
Postat av: Veronica

Oj, vad många kommentarer redan! Men vi ger det ett försök ändå... Tindra och jag skulle tycka att en Jungle white med grått tryck skulle vara såå fin på hennes vagn.

Trevlig helg!

/Veronica

2009-09-25 @ 20:15:41
Postat av: Linda

åh en sådan har jag velat ha länge. Jag skulle vilja vinna den vita tiger.

Massa kramar

2009-09-25 @ 20:21:53
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå! Nu hoppas jag att jag har turen på min sida denna gång, skulle jag vinna vill jag ha Embrace, Gray on white.

2009-09-25 @ 20:35:21
URL: http://emmaochviktor.blogg.se/
Postat av: Stina

Ååh, jag är gärna med och tävlar. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha den som heter Tiger White. Den skulle vara perfekt då vi bor i enormt blåsiga Luleå och det är mer ovanligt att filten hänger över suffletten än att den ligger (läs; flyger) någon annan stans. Kramar Stina

2009-09-25 @ 20:35:51
Postat av: Sandra J

Hej Josefin



Om jag skulle vara den lyckliga vinnaren så skulle jag gärna vinna Tiger White till vårt lilla knyte som kommer till våren. Tror att det hade underlättat promenaderna med solstrålar hela våren och sommaren.

Får hålla tummarna :-)



Ha en trevlig helg! // Kram Sandra J

2009-09-25 @ 20:37:56
Postat av: Anonym

Elsker disse konkurransene! Alltid supre premier og hyggelige innlegg på bloggen. Får masse tips hver dag :)Hvis jeg vinner hadde jeg valgt den som heter embrace, red on white.



God helg!!!



Linn

2009-09-25 @ 20:38:36
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hej! Precis en sådan har jag letat efter.



Jag vill gärna vinna Tiger Gray on White.



Trevlig helg, kram Elin!

2009-09-25 @ 20:43:18
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Hejsan



Skulle gärna vilja vinna en till min underbara vän som precis fått sin efterlängtade prinsessa efter 6 års barnlöshet!



Kram och tack för en underbar blogg!



/Bonnie

2009-09-25 @ 20:55:06
URL: http://www.bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Helene

Hei!! Jeg skulle gjerne ha vunnet en Jungle White til datteren min. Hun begynner i barnehagen til mandag, og denne hadde vært helt perfekt for å beskytte mot kulde og alt styr som foregår utenfor vognen og kan forstyrre søvnen hennes:)

2009-09-25 @ 20:59:41
Postat av: Stina

Hej! Vi väntar vårt första underverk i början av februari & eftersom jag nyligen hittat hit så har jag nu läst ifatt om dina graviditeter här på bloggen. Vilken fantastisk resa det är att vara gravid, så mycket känslor & hormoner... & tänk nu är vår lilla skatt på väg...om jag har den stora turen att vinna så skulle jag välja Embrace, grå. Fantastiskt, vilken bra idé det verkar vara! Kram Stina

2009-09-25 @ 21:00:15
Postat av: Fru Lundin

De är verkligen riktigt häftig design och dessutom praktiska. Om jag vann skulle jag vilja ha embrace- grått på vitt. Hoppas på tur!

2009-09-25 @ 21:08:08
URL: http://frulundin.blogspot.com/
Postat av: Kattis

Supersnygg design! Har ju hittills försökt fixa med nån filt men det ser ju inte alls bra ut... Så gör oss lite "snyggare" tack!



Hoppas på lite tur!

/Kattis

2009-09-25 @ 21:29:03
Postat av: Anna Westerdahl

Skulle gärna vinna en Tiger White med svart tryck! :)

2009-09-25 @ 21:39:12
Postat av: Sofia o Hugo

TIGER grey on white skulle va fin till vår vagn! Hugo skulle uppskatta den! ;D

2009-09-25 @ 21:40:16
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Petra och Melvin!

En sådan hade varit perfekt till min lilla tiger pojke. Om jag vann så skulle jag vilja ha TIGER GREY ON WHITE.

2009-09-25 @ 22:10:52
Postat av: Carita

Jag vill gärna vara med :) Om jag vinner vill jag ha en Tiger White.



Ha en toppenhelg!

2009-09-25 @ 22:13:46
URL: http://blacklion.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej! Jag skulle gärna vilja vinna en jungle white till min 4 månaders son Isac. Han är en liten piggelin som har väldigt svårt att komma ned i varv och somna så därför tror jag en jungle white skulle kunna hjälpa honom att komma till ro. :-) Tack för en mycket trevlig blogg. Jag läser den varje dag. Bloggen ger verkligen positiv energi och det behöver man när det är tufft ibland som småbarnsmamma! :-) Vänliga hälsningar från Josefine i Lund.

2009-09-25 @ 22:31:15
Postat av: Sandra

Om vi skulle vinna skulle vi vilja ha Engine i grått. Tack för en super bra blogg som läses mer än än gång om dagen:D

2009-09-25 @ 22:33:02
Postat av: Jeanette

Jag skulle gärna vilja ha Embrace i grått till vår kommande bebis och bugaboo :).



Trevlig helg!

2009-09-25 @ 22:44:36
Postat av: Tonje

Vi har to gutter og venter en liten jente om fire uker. Jeg syns Tiger White ser veldig søt og "jentete" ut, og den vil definitivt piffe opp arvevognen etter guttene våre.Jeg krysser fingrene :-)



Mvh Tonje

2009-09-25 @ 22:47:15
Postat av: Julia

Hej! Om jag har turen på min sida och vinner denna skulle jag välja embrace white :-)

2009-09-26 @ 00:17:50
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Tia

Hej! Jag och Nisse hoppas på ett Engine i grått som matchar hans vagn perfekt.

2009-09-26 @ 00:37:40
Postat av: Rana

Hej!



Jag hoppas jag vinner denna gång. Jag önskar mig den fina "tiger white" färgen.

2009-09-26 @ 00:40:13
Postat av: Sara

Hej!



Vilken smart och praktisk grej!

Om jag har turen att vinna önskar jag mig en i "jungle white" med rött tryck, som skulle passa fint till vår Bugaboo.

Tack för en mysig blogg!

2009-09-26 @ 01:04:14
Postat av: Sofia Å

Jag tror att Albin gärna skulle vilja ha den i tiger white så han slipper ha solen i ögonen under våra morgonpromenader!

2009-09-26 @ 09:31:55
Postat av: Sara o Olof

Då håller jag och Olof tummarna för en "jungle white" med grått tryck. Åh, vad spännande!

2009-09-26 @ 10:59:33
Postat av: elin

Hej vi vill vara med och tävla om en embarce med det ella hade på bilden fast med det tårkåsa.

2009-09-26 @ 13:21:59
Postat av: Jenny

En sådan skulle jag gärna vinna till min pojke. Tiger White skulle vara toppen då min älskade son är tigergalen! Kram kram och tusen tack för en roligt och "naturlig" blogg!

2009-09-26 @ 13:36:05
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej,Skulle gärna vinna en Tiger white med grått tryck. Ytterligare en superprodukt i en av dina tävlingar! Min lilla skatt skulle verkligen behöva en sådan bra 'filt' att täcka vagnen med då han endast sover korta och få powernaps under dagen.

2009-09-26 @ 13:45:13
Postat av: Ulrika

Men så smart! Jag skulle gärna vinna en Embrace, Gray on white =)



2009-09-26 @ 15:20:57
URL: http://pysselmaja.blogg.se/
Postat av: Malin

En Engine White skulle pigga upp mig då vår envisa lilla bebis ligger i säte och vi ska på vändningsförsök på måndag. Jag är lagom nervös och hoppas att allt går bra så jag kan föda vår lilla underbaring vaginalt.



Kram Malin

2009-09-26 @ 15:31:40
URL: http://malinsplanet.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Nu då vi ska beställa en ny Bugga till bebis så skulle en röd Tiger passa snyggt till..!! Hoppas hoppas på vår tur ♥ ♥

2009-09-26 @ 17:40:09
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Fia

Den skulle jag vilja vinna till min systerdotter - Toger White skulle bli perfekt :)

2009-09-26 @ 17:50:30
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Anna

Vilken härlig produkt!

Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha Tiger White - green on white - så supersnygg!

2009-09-26 @ 18:58:50
Postat av: Therese

Hej!

Vilken smart grej! Vill gärna vinna en tiger white m grått tryck.

Trevlig helg o tack för en bra blogg.

2009-09-26 @ 20:09:41
URL: http://omfreja.blogg.se/
Postat av: Rebecca

om jag vann skulle jag vilja ha: Tiger





KRAMAR REBECCA!

2009-09-26 @ 20:26:36
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Linda

Smart och enkel lösning på ett vanligt vardagsproblem. Den skulle jag gärna använda om och om igen till mitt barn nummer två, som bara alltid måste ha en filt över när hon sover!!

Tack för en bra blogg/ Linda

2009-09-26 @ 21:10:55
Postat av: Linda

Oops glömde lägga till att jag isåfall skulle vilja ha en tiger White!

/Linda

2009-09-26 @ 21:12:24
Postat av: evamar

En smart grej! Jag vill helst ha Jungle med rött tryck!

2009-09-26 @ 21:51:23
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Jag vill givetvis vara med även jag! Jag skulle gärna vilja ha embrace! Vilken underbart fiffig sak!

Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM!

2009-09-26 @ 22:37:06
URL: http://villduvinna.blogg.se/
Postat av: Louise Caroline

Vi skulle jättegärna vinna Embrace i vitt. :D



Hoppas ni får en jättemysig söndag!

2009-09-26 @ 23:01:21
URL: http://louisecaroline.blogg.se/
Postat av: Anki

jag skulle gärna vilja vinna TIGER WHITE, att kunna ge till min kompis när hon får sin lilla i januari!

PERFEKT PRESENT till en småbarnsmamma!!!

2009-09-26 @ 23:37:49
Postat av: Louise

Precis som alla andra vill jag sååå gärna vinna denna tävling.

Måste ut flera gånger per dag pga rastning av hund, oavsett väder. Just nu skulle en Tiger, Gray on white passa super så jag slipper hålla reda på både hund, vagn och sol i ögon på min lilla ögonsten (3 veckor idag!)

Nu är jag så egoistisk att jag håller alla tummar för mig, he he, och tackar för en super blogg jossan!

2009-09-27 @ 00:16:03
URL: http://m-louise.blogspot.com/
Postat av: fannie

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja vinna en i färgen Jungle Gray. Verkar vara en superbra sak att ha till bebis så jag skulle ge den till min syster som ska få en liten i januari.

2009-09-27 @ 00:31:45
Postat av: Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja vinna en "Tiger White". Så fin! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-valfri-baby-peace-ifran-kurtisbaby.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

2009-09-27 @ 02:39:24
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill vara med. Och jag vill gärna vinna en Embrace White.

Jag har länkat i min blogg.

2009-09-27 @ 08:36:00
URL: http://madeinhstd.blogspot.com
Postat av: Therese og Iselin

Den hvite synes jeg var kjempestilig :)

2009-09-27 @ 08:58:50
URL: http://www.lille-iselin.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hej! Tiger grey white skulle passa perfekt till min vagn! Så den skulle jag gärna vilja vinna. :) Rebecca

2009-09-27 @ 10:41:33
Postat av: Tina

Hej söta Josefin

Vi skulle gärna vilja vinna embrace white

Hoppas att du får en bra söndag

2009-09-27 @ 10:57:04
Postat av: sandra

Hej! Härlig tävling.

Om jag vann så skulle jag välja Embrace white.

2009-09-27 @ 12:15:36
Postat av: sandra

Hej! Härlig tävling.

Om jag vann så skulle jag välja Embrace white.

2009-09-27 @ 12:16:23
Postat av: Cilla

Jag är också gärna med i tävlingen och håller tummarna för en "Embrace"!:) Kram!

2009-09-27 @ 12:22:02
Postat av: Åshild

En hvit embrace hadde ikke vært dumt:)

2009-09-27 @ 14:24:16
Postat av: Sofia S

Tack för en underbar blogg. Har fått så många bra tips här! Vårat första barn är beräknat till om fem veckor. Så nu börjar den spända väntan. Om jag vann skulle jag vilja ha Tiger white. Skulle passa perfekt till vår nya barnvagn som vår älskling ska få ligga i. Kram Sofia

2009-09-27 @ 14:32:44
Postat av: Jessica

Vilken perfekt innovation, nu får vi hänga en filt vagnen när lillen ska sova, men det är varken särskilt praktiskt eller snyggt. Tiger White Green print skulle jag välja om jag har lyckan med mig=)

2009-09-27 @ 15:06:15
Postat av: Therese

WOW, en både smart snygg och praktiskt lösning! Embrace white skulle passa fint till våran vagn. Tack för en bra blogg!

2009-09-27 @ 15:15:03
Postat av: Therese

WOW, en både smart snygg och praktiskt lösning! Embrace white skulle passa fint till våran vagn. Tack för en bra blogg!

2009-09-27 @ 15:15:27
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, jag skulle gärna vilja vinna den röda som heter Tiger, den var superfin och skulle passa vår vagn.

2009-09-27 @ 15:15:48
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Lillan

smart! jag vill vinna. skulle vilja ha "Tiger, Gray on white"

2009-09-27 @ 18:08:54
Postat av: Astrid

Hei:)

En embrace på grått hadde passet perfekt til vogna til lille prinsen vår;) Vi har solbeskyttelse, men den vil ikke sitte og detter ned hele tiden:( Håper virkelig på å vinne denne fine;)

Klem

2009-09-27 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0