Facial treatment

Idag kl 16 ær det ansiktbehandlingsdags i en hel timme, jobbet betalar før alla oss girls som vill bli fina(re) till julebordet på fredag. Det ska bli så skønt att få rensa och bli mjuk och ren.

Igår blev det Bruce Willis film med Petronella & mycket popcorn. Skønt att slappa. Jag & E måste bli flinkare på att LAGA mat. Thai take away placet tackar mig før att jag væljer dem så OFTA. Haha, men det ær gott!

Vi inbillar oss att i nya lægenheten ska vi laga så mycket god mat, storhandla och allt det dær! Det blir oavsett vældigt kuligt att inreda. Vi funderar på en stor fin soffa som jag hittat men jag ska æven spana på loppisar o sånt o sen visa E så han blir stormførælskad i den. Klæ om fint och volia en BILLIG soffa...kanske om jag nu finner den rætta!

Ikvæll kanske baka pepparkakehus annars bara læsa o slappa. Ælskar att slappa nuførtiden. Ær nog i Sverige i mina tankar redan..... Jul, øppen brasa, spa, buffe, snowboard...(hmm har ingen lust med just snowboard men det låter mysigt!)


Klæder: Svarta jeans, svart tight  tigertrøja i bomull m lång ærm + grøna støvlarna!


Kommentarer
Postat av: söta frida

var så trevligt då du visade dina kläder igår! kan du inte göra de idag oxå? det var så kuligt att se :)

2005-12-07 @ 08:45:34
Postat av: Josie

Så!

2005-12-07 @ 09:54:25
Postat av: frida

åh vad nice :)

2005-12-07 @ 12:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0