guld

guld
detta blir det på julbordet o nu har jag eftermsnchat m elin också köpt nya skor på en timme tur o retur! så guld o svart på fredag it is... Skorna är i mocca,mörkt o ljus bruna + gula hihi passar t guldet. Stay ups m strumpebandshållare under MEN om jag snurrar så kjolen liksom flyger som ett tefat omkring mig ( dansen...) så syns dem. Gör det nåt? 
Förutom örhängetips så insåg jag ännu mer hur mycket jag saknar Elin. 

Annat jag köpte: 2 t-shirts på H&M t E, strumpebandshållare (guld o svart ), 3 par stay ups (man vet aldrig), gråa stora gubbyxor, svart grå o vit tweedjacka m en knapp!

Kommentarer
Postat av: elin

det gör inget! puss

2005-12-07 @ 22:15:18
Postat av: frida

kanske inte ska visa dina underkläder? på julfesten? vet inte men kanske opassande? and why?...fråga E vad han tycker? :)ändå roligt att se bilder på din blogg!

2005-12-08 @ 09:09:51
Postat av: elin

jag saknar dej otroligt mycket! nu är det bara 19 dagar kvar!puss

2005-12-08 @ 12:32:36
Postat av: Josie

jag får helt enkelt inte dansa før vilt!

2005-12-08 @ 12:47:37
Postat av: Putte

Hej vackra! Dig vill jag se i dina strumpbebandshållare ;.)

2007-05-03 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0