Lussekatter

har jag nu ætit, mums! Jag bad chefen om pengar så kom notan på 850 kr haha 17 kr/st. Inte så billigt i Norge som sagt.... men gott!

Ikvæll ska jag ev træna och sen hem o duscha o shoppa klart julisarna till barnen bland annat. Sen får jag ta resten i helgen. Vill ha allting klart så jag slipper stressa. Det ær kul att slå in o gøra fina klappar tycker jag.

Hoppas vi får ledigt från kl 12 på onsdag då drar vi direkt hem.....

Klæder: Siennaklænningen från ASOS ( I LOVE) , svarta tjocka strumpbyxor, grøna støvlar!
Længtar efter Eivind nu....

Kommentarer
Postat av: frida

åh har du inge kort på den klänningen lät hur fint som helst!

2005-12-13 @ 20:45:43
Postat av: Josie

ska fota den næsta gång jag har den på!

2005-12-14 @ 07:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0