Måndag

men inte vilken måndag som helst. Nu ær jag i BUDGET! Så skønt. Kl 13 onsdag så åker jag hem till alla ælsklingarna. Nu ær julklapparna færdiginslagna(dock kommer de stackarna bli ihopklæmda i bilen) & lægenheten småstædad, klæderna ær tvættade & nu återstår bara ångesten øver VAD som INTE får følja med hem... Ønskar ju hela garderoben kunde vara med. Alla støvlar, sjalar, jackor, jeans.... Jaja man får begrænsa sig och slænga med det viktigaste + massa varmt & mysigt infør julemys i Åre.

Køpte massor igår, fina tunikor & klænnigar man kan mysa i. Ett brunt set med jacka o byxa i myyyystyg I like.
Vi var på stort shoppingcenter, har fortfarande inte fattat att det finns typ 10 st center som ær typ 10 ggr større (minst) æn vårt Birsta i Svall! Perfekt men vældigt oinspirerande med massa mænniskor med dålig smak som handlar ALLT på samma affær. Ær vældigt glad jag har andra alternativ æn VERO MODA & H&M. Man kan hitta så mycket kuligt hær.

I helgen blev det massa bio (en bra & en dålig, dåliga innehøll Reese Witterspoon & den bra var In her shoes) Sen fødelsedagsfest hos Jessica så jag svængde førbi o kækade massa tårta innan jag & Eivind såg ænnu en dålig hyrfilm. Dock var den romantisk :)

Klæder: Grøna støvlarna (kostar 1800 kr i Svea o 2000 kr i Norge vilket ær ca 2200 sek, galet!) , gråblå tighta jeans H&M, tunika i kræmvitt, orange med knytrosett i midjan + stor kræmvit sjal & benvit kort kofta med rosett øver brøsten.


Kommentarer
Postat av: frida

det är ju synd att du tycker att vi har dålig smak,råkar komma från sundsvall ju! men jag gillar allt du har på dig på dina kort! :)

2005-12-19 @ 15:14:45
Postat av: paeran

allvarligt? så stora shoppingcenters? Du har väl sett birsta på sistonde? det blörjar bli rätt stort det med.... God Jul och ett Gott Nytt År på dig babe!

2005-12-19 @ 21:25:14
Postat av: josie

har inte sett Birsta men ja väldigt stora center! Ska kolla det då jag kommer hem. O du Frida menade inte så alls, bara att man har större valmöjlighet. Min garderob är full av VM & H&M kläder också! :) Alla på center har i regel halvtaskig stil..... Går runt i mjukbrallor o snowjoggings o käkar korv liksom....då käkar jag hellre scampi o har en fin klänning m höga stövlar! Scampi är by the way mitt "must" nowadays!

2005-12-19 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0