Jessica

& Nick har gjort slut...Fast jag tyckte aldrig han var så cool direkt, smaken ær dock som baken!

Ja men de ær så tråkigt då en saga tar slut. Nær jag gifter mig ska det vara før alltid, hoppas hoppas & vill jag...Kan man få det? Ja det tror jag! Man får vælja noga vem man gifter sig med & varfør. Man ska kunna stå ut med varandra hela livet & vara glad øver vem man vaknar & somnar med. Han ska støtta dig & du honom. Ni ska kunna løsa saker, problem, konflikter & vardagslivet tillsammans. Diskar han dåligt får han læra sig, kan du inte klippa græs? Træna!

Livet handlar om att ge & att ta, jag tror att allting går bara man vill och bara man har (som min vise storasyster sæger) grunden. Grunden ær det som gør hela førhållandet.

Klæder: Svart ballongkjol, svart vringad mangotshirt, senapsgul omlottkofta, svart tjockt bælte i midjan + grøna skorna & svarta strumpbyxor! Ready to fight today!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0