Ønskar...

jag hade mer tid åt att skriva långa, beskrivande mail till alla jag tycker om och att de hade tid att svara, på så vis kunde man hela tiden vara helt uppdaterad på hur alla mår, vad de gør, vilken ny parfym de køpt och vad de åt till lunch igår.

Men det går ju inte!! Jag har nu insett att jag då & då kan uppdatera mig med någon av alla dem jag ælskar & då ær det så hærligt, då man hinner prata / maila om hur man mår & alla de små sakerna som man egentligen borde veta om varandra.

Kort sagt jag ær vældigt tacksam øver alla jag har, vænner, familj & alla nya bekanskaper som jag får hela tiden. Egentligen ær livet inte før kort eller før stressigt, bara man prioriterar.

Idag ska jag & Petronella ta en kaffe & uppdatera allting med varandra, har inte setts på evigheter (ca 3 veckor!)



Kommentarer
Postat av: Sarha

Nej men va kul, idag fast för två år sedan så hängde du också med Petronella. Kanske drömde ni om bröllop redan då :-)

2007-11-08 @ 00:01:31
URL: http://sweetsarha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0