Powerwalka....

Då man är sjukis är kanske inte det bästa men jo jag tror det...Annars tror nog kroppen att den blivit gammal i förtid och det har den ju inte blivit bara för att man är förkyldis... Nu har jag läst alla Slitz jag fick med mig hem från Sverige, kollat posten (jippie Norska staten har ingen aniiiiing om hur fel de gör ibland) och käkat yoghurt i sängen... Tom försökt o se filmen men nej jag vill bara ut ut i luften!

Jo innan jag går ut, skatten skulle jag ha fått massa minus på men något gick min väg så jag får 10 000 in på kontot ist, thanx for that!

Nej joggingskorna here we come....åsså ipoden då såklart - I LIKE!

 Om allt går riktigt med min hemsida så kommer Sundsvallsbilder från i helgen ligga där inom någon timme.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0