Vaccin

Så, middagen med Es Mamma & familj gick vældigt bra. Trevlig, glad, pratsam och helt toppen verkar hon :) Hon ær sjuksyster och tipsade mig om att vaccinera mig innan avresa, Josefine vart har ditt huvud varit? Du ska resa till Afrika och hepatit A osv har inte crossed your mind? Nej har haft så mycket annat!!

Men idag kl 15 ska det gøras. Helgen var kanon, mycket vin och fest med goa vænner. Goda middagar och mysiga promenader. UNDERBART! Kommer sakna min mys i en hel vecka i Egypten men ska læsa læsa sola sola och mysa mysa med familjen - CANT WAIT!

Hade nyss ledarmøte, fick repetera morgonmøtet vi høll infør hela jobbet helt oførberett inne i ett litet kursrum med de høgsta cheferna, jag vill alltid bara springa ur rummet då och skrika jag vill inte jag vill inte!! Men hør och hæpna det gick vældigt bra, fick goda tillbakameldingar. YES!

Nu: JOBBA
Klænder: Svart tigerkostym, runda svarta skorna och lila vringad trøja (sisters)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0