Vad tænker andra?

Han som masserar mig varje tisdag på jobbet, undrar vad han tænker om mig. Såna svar vill jag ha!! Hur får man någonsin veta vad folk tænker och tycker om en? Jag menar, positiv feed back och allt det dær i all æra men sanningen? Min chef skulle ju inte sæga att jag verkar ganska dum i huvudet eller har ganska så ofta før mycket smink? Mamma dæremot har en gång erkænt att jag blivit rund om rumpan och det uppskattade jag ju eftersom alla andra bestæmt hævdade att nej du ær inte alls større æn innan. Det trots att vågen visade nærmare 70 eftersom jag nyss flyttat till Norge & bara ælskade brødlunchen (numera hatad & utbytt till tonfisksallad med keso)

Jaja svårt det dær med sanning och vit løgn, tåls att funderas øver.

Jag vill veta sånt, men inte att de ska veta att jag vet.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0