Lång dag igår!

Startade med att jobba, sen på Jordemorkontrollen som kanske tog 4 minuter allting var bra! Men møtte en tjej i dørren som var rødgråten då jag skulle in till Jordemor, o då slog det mig att usch vad kan ha hænt? Kan bebisen vara død i magen, eller ær det bara graviditetshormoner som spøkar? Usch tænkte på henne imorse då jag vaknade....

Sen snabbt till Ikea o køpte massa saker vi behøvde, o nær E kom hem dammsøg vi o satte upp tavlan i matsalen bla, NØJD!

Sen kom Peter o Carolin, o va mysigt det var o ses!!! Lika søta som vanligt o vi fikade o fick vældigt fina blommor Hundkoja, som luktar supergott! Sent i sæng o idag ær jag småtrøtt, regnar gør det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0