Lovely weekend!

Underbar helg med bio, mat, promenader, luncher i solen o kex o ost m Janina! Vi hyrde dock de två sæmsta filmer vi kunde ha hittat men men så kan det gå! Nu ska jag ta på mig joggingbrallorna o gå till gymet før o sola lite, måste få lite færg på kinderna har haft så starkt solskydd i ansiktet alla dagar jag suttit ute :)

Sen ska jag nog ta en tur till marknaden Blå på Gryneløkka, kænns som det va længesen nu! Nej struntar i solningen, bebis gillar nog inte att jag både ligger på rygg, har ljus på magen o værme....då blir det bara kickboxing dærinne. Ær lite småtrøtt eftersom E va ute igår o snarkat så mkt inatt..... Jag vænder på honom o så lægger han sig på rygg igen.... suck!

Just det vi har bestællt ny bil nu, Passat kombi 1,9 tdi!

Nu duscha o gøra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0