Mammaklæder

Igår gick jag hem på dagen o sov några timmar, sen var det Mammatræff på restaurang i stan, mysigt vi var 4 st  som ska føda i augusti allihopa o det var skønt o kunna prata om allting som ingen annan orkar høra på!

Sen skulle jag bara en liten svæng in på Lindex, støtte såklart ihop med Eivinds lillasyster samtidigt som jag høll på o kissa på mig men kramades lite snabbt o sprang vidare. På Lindex iaf hittade jag ett par vita linnebyxor, ett par stretchjeans (faktiskt tighta i gylfen før ovanlighetens skull), ett par beiga vadlånga khakibyxor (hål i ska bytas idag), ett par svarta bikinitrosor, en vit tunika, tvp linnen o en omlottgrej + værldens skønaste bh. Jag tænkte jaja jag provar o allt satt perfekt så allt som allt blev det 2012 kr, inte så farligt o idag mår jag mkt bættre øver hela tjockisgrejen!

Nu måste jag jobba, ska luncha på Aker Brygge i solen med Petronella!!!!

Klæder: Rosa pumaskorna, vita tunikan o nya mørka jeansen!

Knæppte magbild igpr men som sagt ær mac på rep så de får vænta med att læggas upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0