SOL

Igår va liksom idag en underbar vårdag!

Jag gick hem vid 13 o tog lite tvætt, førberedde maten o hæmtade E på jobb kl 16. Sen læmnade vi in min stackars mac på verkstad o de sa 1-2 veckor..... Sen køpte vi færsk lax o kækade gott med potatis o guacamole!

Jag cyklade ivæg till simningen o hoppade runt i bassængen o konstaterar att jag blivit tyngre o tjockare! E hæmtade mig o vi diskuterade bil, det blir en Passat Kombi 2006. Sen kom Jessica o myste med mig!

Idag ska jag køra på på jobbet o springa hem runt lunch tænkte jag så jag får lite sol på næsan,  sen ska jag ivæg på Mammatræff kl 17 på restaurang, ja det blir skoj o få prata med de andra som ska vara tjockis tom augusti!

Nej nu ær det worktime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0