Strålande fredag!

Underbart væder trots mardrømmar, usch inatt var jag hemsk, mørdade o rånade....

Men vaknade bredvid min ælskade o kænde en spark så allt var som vanligt i verkligeheten, skønt!

Ikvæll ska vi på middag hos Es Pappa, på tiden vi har knappt hunnit møtas mer æn någon minut hit o dit men han reser ju så mycket i sitt jobb. Han ær iaf vældigt trevlig!

Klæder: Beiga vadlånga khakibrallor, vit bebistshirt m text på magen i rosa: It started with love, vit v ringad tunnstickad trøja, guldiga ballerinorna! Alla har sagt att jag ær så fin idag, o då ær det ændå casual friday hær på jobbet....KUL!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul att vi kanske kommer... det blir nog i maj. men jag vet inte när.. känns som det börjar dra ihop sig nu =), finns ju snart inga dagar kvar. Jag och Jon ska iaf ta lån i veckan och sedan kör det igång =) pusspuss sötis!

2006-04-28 @ 10:31:59
Postat av: Joss

jag vet det ær ju snart men som sagt 14 tom søndagen blir vi borta! mamma ville komma den 25helgen men då hon skulle t ingemar i malmø dæremellan o ej åker m pappa som jag trodde så har jag ingen lust! Puss lycka till, nu MAAAT!

2006-04-28 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0