26 minuter

Så länge hade vi myskväll o såg Wedding Crashers, sen somnade min kära i soffan. Han är slut efter jobbande o vi kom ej hem förrän 20 eftersom vi snurrade runt med bilen, NY O LOVELY! Jag fick akut Mcdonaldslust ( hade inte ätit på 7h pga halsbrännan o tänkte ge upp mat idag men så kunde jag tänka mig hamburgare....)så dit åkte vi och sen förbi apoteket o E kom ut m några äckliga tuggpiller som smakar snusk, men tuggade en o mår lite bättre!

Men det gör inget att han snusar sött, han är ju så fin o se på o det är dubbelavsnitt av Greys Anatomy eller hur det stavas. Så jag har fikat knäckemackor m ost o smör på o lite hallonbladste. 

Mysigt o tända alla ljus o bara vara, har bestämt mig för att sova gott inatt ska nog sitta redan från början så slipper jag kanske den värsta halsbrännan. Ska försöka ta en tablett till också men så obehagligt o tugga torr äcklig tablett. Jag åt ju Ceasarsallad igår o Monika som jag fikade med sa att hon får halsbränna av den såsen men det är ju sååå gott :)

Hehe antar att ganska många lessnat på o höra om problem hit o dit i min blogg men jag skriver ganska mkt här inne för o skriva av mig tankar o känslor o detta är skoj för mig o ha kvar. Kan fortfarande sitta o läsa från oktober då jag o E va nydejtande o allt väller fram, han tog mig med storm o jag är så lycklig att vi gjort det vi gjort!

Nu ska jag pussa på honom!!! :)

Kommentarer
Postat av: Propp

Weddingcrashers såg jag igår...skojigt...

2006-08-01 @ 22:35:55
URL: http://propps.blogg.se
Postat av: Joss

ja den är superbra! :)

2006-08-02 @ 09:47:56
Postat av: Sofie

Hinner nog inte komma førbi idag, ,måste stæda ur allt idag och sedan packa imorgon... Men jag kommer med allt innan 18 imorgon... Eller ville du ha Alfi ikvæll?

2006-08-02 @ 11:59:26
Postat av: Joss

nej nej ingen fara! men imorgon ska vi t hans mamma, hör av mig om vilka tider o så! ringer dig imorgon! puss hjärtat

2006-08-02 @ 12:36:36
Postat av: Sofie

bara att høra av sig. Men jag tyckte du sa att du skulle till henne 18? eller ?

Annars får jag komma direkt efter jobbet, eller så kommer jon med den bak i bilen på eftermiddagen. Får se hur det blir. Pusspuss

2006-08-02 @ 13:41:44
Postat av: Tess

Måste bara säga att jag gillar din blogg! Kul att läsa om andras graviditeter och om kläder! ;P Får man fråga vad du jobbar med? Lycka till med bebis!

2006-08-02 @ 14:10:07
Postat av: Joss

Sofie: Hmm jag sa kanske att jag är hemma idag till minst 18, har ingen aning skriver så snart jag vet när vi åker kan bli senare också! puss

2006-08-02 @ 14:41:06
Postat av: Joss

Tess: Tack så mkt, va skoj!! Jag jobbar som porteföljeförvaltare på en katalog på internet, tar hand om gamla kunder o "säljer" dem på nytt o gärna till högre priser! Via telefon.

2006-08-02 @ 14:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0