framifrån idag

framifrån idag


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Gumman!
Magen har blivit stor nu ser jag, det har den ju varit ett bra tag men större menar jag. Men jag vet inte direkt om jag tycker att den sjunkit!?
Ni är iallafall superduktiga som promenerar så flitigt, bra jobbat!!
KRAM

2006-08-15 @ 21:23:12
Postat av: Joss

Tack ja vi tog ingen riktig prommis då e fick ont i magen men runt kvarteret :) Ja min bm säger han ligger redo att födas nu m huvudet o det är tomt på "toppen" av magen men jag tycker den sjönk för ngn vecka sen o har stannat där! Det är ju så olika hur det syns på alla men skönt o veta att huvudet är där det ska va :)

Nu är han supervaken sparkar runt det är TRÅNGT! Ska lägga mig o läsa norska Mamma o svenska MAMA som jag köpte idag + elle o min bok, MYS!

Kram sov gott nu lilla familjen!

2006-08-15 @ 22:38:50
Postat av: Suzanne

Åh finns svenska MAMA i Norge?
Den tidningen är min favorit av alla svenska mamma-tidningar och jag köper vartenda nummer, och det har jag gjort sen jag väntade Ida =)
Stackars E som har ont i magen då, har han gått o blivit sjuk?

Ida är superpigg och vill inte sova fastän kl är sååå mycket. Hon springer runt och säger Mamma o Mimmi (ena katten) och jag väntar på att älsklingen ska komma hem med en film som vi ska kolla på. Vet inte än vilken den blir, men jag har gjort några önskemål =)

KRAM på dig gumman!!

2006-08-15 @ 22:45:00
Postat av: Joss

Ja de har de flesta utländska tidningar här, dock lite dyrare! Han är bättre nu E hade nog bara käkat nåt skumt.

Jag är vaken för jag läste så länge hade så mkt o gå igenom, mama, norska mamma, eller o boken jag läser o så kom E o la sig o bebis har rört sig så mkt så jag kissat säkert 7 ggr på en timme o så blev jag hungrig, Haha vaken nu? jaja ska krypa ner till min varma kära man igen...Han är bäst!

Vilken film blev det?

KRAM

2006-08-16 @ 01:51:18
Postat av: Joss

oj jag skrev ju alla saker jag skulle läsa till dig :) jaja skyller på tröttheten att jag inte riktigt har koll :)

2006-08-16 @ 01:52:31
Postat av: Joss

oj jag skrev ju alla saker jag skulle läsa till dig :) jaja skyller på tröttheten att jag inte riktigt har koll :)

2006-08-16 @ 02:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0