Inatt

kl 23.14 låg Elian o käkade o jag läste bok, så började jag bara gråta. Minnet av den upplevelsen för en vecka sen är så nära men så långt borta, så otroligt o tänka på att det var så kort tid sen vi väntade o längtade .... E fick komma o trösta o s de finaste sakerna så sen somnade vi gott!!!

Bägge E sover nu o jag har lyckats duscha, sätta igång en diskmaskin, käkar fil o kelloggs all bran nu o ska väcka stora E som ska dammsuga innan Gro, Benjamin o lilla Helena kommer på besök. kl 13 Jippie!! Pizza ska vi köpa o jag o Gro springa ner på nyöppnade Zara om vi får småisarna o va matade samtidigt! Så får vi lämna dem hemma!

Oj oj så fort jag tänker på förlossningen så är det så overkligt. Och att Kattis o Markus fått bebis är så häftigt GRATTIS , de o många andra får uppleva detta varje dag men det känns oerhört speciellt för en själv! När jag ser på min lille sötis som sover eller gäspar så värker det i hela hjärtat, älskar honom så mycket. Eivind säger samma sak.... *suck* LYCKA!





Kommentarer
Postat av: Gloria Rocks

Haha, det går En prinsessas dagbok på tv3 ikväll;)

2006-08-26 @ 20:44:15
URL: http://onemoresong.blogg.se
Postat av: Joss

:) jag har bara norska tv3 !

2006-08-26 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0