Kynnere / Sammandragningar

Inatt la jag mig vid 23 eller så o läste massa tidningar o boken, sen kom E upp o jag blev väldigt hungrig. Satt uppe en timme o drack te o käkade knäckebröd m smör o ost *mums* o sen kröp jag ner igen. Hade massa kynnere som det heter här o jag är så van o säga så! De gjorde inte ont bara spände o var obehagliga, men det skedde inget mer. Provade gå runt lite i lght men det hjälpte inte. Tycker jag va vaken hela natten till 7 men jag sov nog en del däremellan. 

Men då det inte gör ont är det ju bara kroppen som tränar. Fick höra av Monika som var inne idag på övertidskontroll att det är bra med kynnere inför födseln så man får hoppas de gör någon nytta. Hon blev strippad som det heter o ska tillbaka på fredag, förstår hon måste vara leeess! De väntar också en pojke.

Nu kommer Es syster o ska hålla mig sällskap, mysigt! 

Kläder: vit vringad, ljusblåa mysmammabrallor till vaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0