Morfar Mormor Elian & Mamma

Morfar Mormor Elian & Mamma

Glömde skriva att jag o Elian invigt att byta blöja & amma på offentlig plats!Jag & Mormor gick först på Kafe M som vi alltid äter fisksoppan på men så sa det att jag skulle ställa barnvagnen i solen ett trappsteg ned men det ville jag inte o bad få ha honom vid bordet ( blockerade ingen gångväg) i skuggan men det fick jag ej, dit går vi no more!

Vi gick på Jacob Aal ist o beställde fisksoppa o jag tog en latte, hann bara dricka vatten o halva latten o ett bröd fick jag ner så vaknar guldklimpen. Tog upp honom o han va hungrig så jag ammade (startade på toaletten o täckte honom m en filt o gick ut o satte mig igen) honom o sen bytte vi blöja alla 3 på toaletten o ammade honom klart på andra bröstet. Sen låg han nöjd i vagnen på vägen hem o va glad att få möta Pappa igen o Morfar kom in samtidigt från sin cykeltur o han hade legat o solat i parken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0