NÖJD!

NÖJD!


Kommentarer
Postat av: kattis

Hej tjockis!!! :)
Du är så fin i din mage ska du veta, men snart är den borta.. visst kommer det kännas konstigt när den försvinner. Jag hoppas att allt kommer att gå bra på förlossningen..snart är du där gumman :)
Har du funderat på någon smärtlindring?
Ha de bäst nu gumman....kram kram

2006-08-11 @ 10:10:46
Postat av: Joss

Hej jag vill se din mage också! O jag längtar tills man har midja igen ( om man nu får det :)) Ja snart är du också där, du kommer få tidigare det vet jag. Mår du bra? Jag tänker ta allt som det kommer o lita på att personalen erbjuder det som passar mig. Men lustgas o akupunktur är ett måste! Du då? PUSS hälsa Markus!

2006-08-11 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0