Snart.....

så är du här, kan inte rikfigt förstå. Du sparkar på som vanligt, försöker röra dina långa ben men det är trångt nu. Känns för mig som om du alltid kommer bo där inne o vara en del av mig som du är nu. Men går allting så bra som jag vill, tror o hoppas så kommer du leva nära mig men på ett annat vis.

Jag ska aldrig svika dig min lille vän, du kommer alltid att vara viktigast och du är otroligt efterlängtad. Önskar du var lika nyfiken på oss som vi är på dig. Tänk då jag får möta din blick o krama på din lilla hand.... Men du kommer då du är redo.....Tänkte bara säga det igen: Det är mycket roligare utanför magen o som Pappa säger: Vi vill träffa dig nuuuu!

Nej nu har jag försökt sova o läsa Paradiset av Liza Marklund i någon timme men blev hungrig så jag käkade knäckemackor m ost o drack lite välling. Så nu ska jag återgå till boken som är ett tips till alla väntande, läs böcker som inte handlar om graviditeter eller något liknande. Fly någon timme. Bebisen kommer ju faktiskt ut....hur långt borta det än känns.

Ganska sött vore om han kikade ut på sin Mamma o Pappas 1 årsdag..... söndag den 20 augusti!



Kommentarer
Postat av: evelina

oj är det inte den 20 aug idag? grattis till 2 årsdagen då vet ja!
kram

2007-08-20 @ 21:08:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0