Sover hos mormor

Sover hos mormorIgårkväll blev det film, Firewall med Harrison Ford, ganska dålig tycker jag...förutsägbar! Sen la vi oss vid halv ett, trööötta men inte Elian som ville va vaken o skrika, blöja o bröst va inte aktuellt utan han ville vaggas av Pappa i 1,5 h o jag sov helt utsliten. E kom o sa mata, o jag sa neeej jag orkar inte men såklart gjorde jag det!

Sen sov prinsen så jag fick väcka honom för att brösten gjorde så ont på morgonen o sen somnade han om så jag väckte honom vid 10 igen men mat va inte aktuellt förrän halv tolv så jag hann precis kliva upp o duscha tills Mamma kom med flygbussen runt 12. Pappa gick o mötte henne o så fikade vi allihopa!

Sen småsov jag lite ( ont i huvudet ) o tog en alvedon o fick lite småskäll att jag äter för lite. Sen gick Pappa ner på en prommis o Farbror Håvard kom o pussade på prinsen. Sen tog jag o Mamma honom o gick en prommis o handlade mat, mascara o varsin glass. 

Nu är Heidi här o gosar med lillen som bara sover.... verkar vara en harmonisk liten man än så länge!
Det är så mysigt o ha mormor o morfar på besök tycker Elian!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0