ÅÅÅÅ

jag tror många bloggare är frustrerade nu över blogg.se som ej funkar. Men ni är nog less på mitt tjat om det, men det är alltså förklaringen till varför bloggen är lite dåligt uppdaterad enligt mig!

Nu har Elian sovit i en timme o vi har käkat god mat o myst lite. Fattar knappt att det är jul snart, planen är att julshoppa allting imorgon så jag är färdig med det sen fira LUCIA med Viktoria, Petronella, Janina kanske fler o ev Gro o Helena i svenska kyrkan ( Elian vaknade för käk så nu fortsätter jag skriva)
Sen ska vi hem till oss o käka lussekatter. 

Kommer ihåg då man var liten o hade glitter i håret i skolan, nu ska jag försöka kliva upp imorgon o se på julkalendern så jag får lite luciastämning.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh... har också bott i Oslo och lussefirandet i Svenska kyrkan var det bästa på hela året *myser*

2006-12-13 @ 11:05:21
Postat av: Anna

Har kollat igenom din blogg och de var skoj att läsa och vilka fina bilder och så söt liten kille ni har. Denna bilden var ortoligt söt
http://prinsessans.blogg.se/070906210559_tuffingen_i_fina_byxor.html#comment

2006-12-13 @ 16:38:27
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: josefine

Lina: har du det? Vad skoj, ja det var väldigt fint! Nu var vi på barnvänliga varianten med barn som sjunger!

Anna: Tack så jättemycket! Tiden bara går så snabbt då jag kikade på den bilden o inser hur stor han är nu =)

2006-12-14 @ 08:36:45
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0