Bra sällskap

har jag ikväll men känner mig inte så rolig som sällskap själv. Krampade mig igenom middagen o tog en öl, sen gav jag upp. Vid 22 åkte leggings o min AAtunika på, sen satt jag bara med o var halvtråkig tror jag. Så himla typiskt,  kanske detta är min nya tradition? Att må illa på nyårsafton? Ifjol var jag så förväntansfull, hade ett litet liv i min mage o bara längtade tills den skulle börja växa.

Elian kom o nu är vi tre, det underbaraste som någonsin hänt mig. En nyårsafton utan fylla o fest betyder ingenting, bara synd för mina gäster att partyprinsessan kanske trappat ner :)

Nu är alla ute o firar, jag ligger inne o myser o tackar för ett underbart 2006!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linis

Tråkigt att du har ont gumman,, ska du inte kolla upp det? Jag har magkatarr sen flera år tillb och det är inte kul.. äter losec så blir det bättre!
Hoppas att kvällen har varit mysig iallafall!
Pussisar

2007-01-01 @ 00:53:56
URL: http://linisis.blogg.se
Postat av: Micke

Jag fick influensa förra nyårsaftonen. Iår var jag lite lätt snorig bara. Krya på dej.

2007-01-01 @ 10:18:23
URL: http://sublim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0