kl 23.35

@ 23:38

nu ska jag gå o lägga mig. Elian somnade vid 20 o käkade en gång efter ett skrik som var som ett räddskrik, stackars drömmer väl mardrömmar =/ Sen har han sovit så bra så, helt underbart men vi är ovana att ha den tiden liksom... 


Imorgon ska vi luncha på Aker Brygge med Frognermammorna, ska bli jättemysigt o TGIF har god mat. Jag tror det blir hamburgare för mig eller en pasta....eller en sallad haha ja det får vi allt se.

Är så otroligt stolt över min systerson ISAK som VUNNIT en snowboardtävling, han blir 13 år den 17 december o är som min lillebror. Saknar honom såklart.... 

Nä nu MÅSTE jag sova.

Kommentarer
Postat av: mams

Visste inte att Isak vunnit!?Vi bör bestämma oss lite inför julen. Ring mig!Längtar efter Eliann,puss!

2006-12-07 @ 10:52:48
Postat av: josefine

Jo han är bäst!!

2006-12-07 @ 17:40:55
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0