luft

Nu har vi promenerat lite runt här vi bor o käkat McDonalds eftersom pizzeriorna öppnade typ nu. Sen blev det 2 filmer o massa gott ifrån Deli De Luca. Man måste ju få köra bakisstilen även om det vi känner idag mest är trötthet o lycka. Blev en liten nykärskick att vara bara vi igår o få sova nere i gästrummet o inte behöva höra bebisskrik eller tänka på kissblöjor. Lovely!

Ikväll kommer min goa Jessica o myser här hemma, hon fyller år imorgon så vi ska käka chokladkaka, men jag tror jag måste äta lite av min nu, min kropp skrikr efter choklad.

Ammar nu.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej, jag måste bara fråga en sak?! Sitter och kollar igenom din blogg och ser på bilden när ni har inflyttningsfest då du är gravid, gud vilken snygg "klänning", tunika eller vad det är.. är det en gravid tunika? Så snygg.. vart är den köpt. Tack för all inspiration!:)

2006-12-16 @ 15:27:42
Postat av: josefine

hej! tack så mkt, det är en gravidkjol har jag insett i efterhand eller axelbandslös topp, har inte riktigt fattat vad ännu =) Ifrån hm iaf!

2006-12-16 @ 16:15:52
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Linn

haha okej, men tack iaf =)

2006-12-16 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0