Okej!

Nu har vi fått supergoda lussisar o haft trevligt besök av Janina o Frida. Jättegoa tjejer båda två. Elian sover o jag ska borsta tänderna o läsa vidare i min bok.

Plan i veckan:
Inget godis ( ska frysa in lussebullarna, för i juldagarna FÅR man äta sånt)
Matplan 
Inte så mkt bröd som annars

Matplan, godkänn Eivind sen är det bindande :)
Måndag: Lax, sallad med ruccola, tomat o avokado o guacamole. Möta Gro. Em kommer?
Tisdag: Fläskfile stekt med grönsaker o champinjoner. Möta tjejerna o bebisarna på Aker Brygge. Måste julshoppa färdigt. 
Onsdag: Tomatsuppe o grovt bröd.(LUCIA, snabb middag innan kyrkan) 
Torsdag: Kyckling i ugnen med grönsaker till + halloumiost. Frognermammor hos mig på lunch!
Fredag: Julebord=det blir den onyttiga dagen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hej gumman!!
Först o främst så vill hela min familj säga: VAD FIN DU ÄR I NYA FRISYREN!!! =)

Sen så måste jag säga att det var en väldans god matplan du hade förberett. Har ni inge ris, potatis, pasta o sås till maträtterna?? Kör ni bara med sallas av olika slag?

Jag gottar på som en liten toka jag. Glad över att äntligen kunna äta igen utan att kräkas. Osså skyller jag på att det är Lillebror som vill att jag ska äta gräddiga såser *skratt*

Trevlig måndag och en bra start på veckan önksar jag ER!!

Puss vännen!!

2006-12-11 @ 08:04:54
Postat av: Idha

Jag vill också komma o äta hos er ;)

2006-12-11 @ 08:44:53
URL: http://idhaedstrom.blogg.se
Postat av: mams

Skitsnygg julklänning! Modigt att klippa lugg! Längtar efter bilder på Elian! Nu är det baktajm,sen akupunktur.Igår var vi på en fantastisk julmarknad,värt att besöka!Isak är jätteduktig!! Talade med Manne igår glad över spindelmannengrejor.Har försökt nå Alice på telefon men hon målar på,lillgumman.

2006-12-11 @ 11:02:55
Postat av: josefine

Suzanne: TACK o du SKA käka allt sånt nu, jag var helt vild i ost o smör då lilis bodde i magen =)

Vi kör ofta med ris, pasta eller potatis innan men ska dra ner lite på det nu innan jul. Det är det andra som är godast också!
Ha en jättefin måndag NI med =)
Puss

Idha: haha, bara kom =) Puss!


syster: (stålsyster =))

Tack, ja det känns bra att ha luggen ett tag o sen då håret blivit långt igen kanske jag sparar ut den också!

Jag vill se din goa söta häst. Här ligger en tomte bredvid mig o smaskar på sina fingrar o ler o nu sa han: mooooster, kooooom hit!

Haha =)

Kanske därför de ej svarade i telefonen igår....stackars dem...o Alice, uff uff kör försiktigt nu- du har en dyrbar last!

LOVE YOU!

2006-12-11 @ 11:09:05
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

nåt är knas kan ej uppdatera bloggen, därför skrev jag svaren i samma inlägg här, det gick inte att svara på rätt inlägg!

2006-12-11 @ 11:10:41
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

mamma: tack, nu lägger jag in en morgonbild! ses snart! puss

2006-12-11 @ 11:25:19
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

fick muntligt ok på detta ifrån stressad E =)

2006-12-11 @ 18:26:06
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0