Starka medel

Sitter nu med färg i håret, ska bara färga utväxten o sen ska jag nog gå ut på en prommis med vagnen, bara få lite luft o kanske köpa dvdskivor så jag kan bränna ut dopet o de 7 minterna vi filmade på julafton.

Jag pumpade lite nyss, det var ganska mycket tunnare än vanligt, kanske jag snart måste börja ge välling eller gröt om kvällen så Elian får sova skönare o slippa äta o somna, vakna o äta mellan 20-21 varje kväll.... Samtidigt är han en stor kille, så han behöver nog inte mer än det jag har. Igår på Sten & Ström ( NK typ) så mötte vi en Mamma i hissen o hon skrek rakt ut då vi svarade på hur gammal Elian är, hennes son var 9 månader o satt i vagnen, lika stor o samma klädstorlek som Elian. Denna reaktion då jag svarar 4 månader är väldigt vanlig!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hur mycket väger lill killen nu? Min lilla skatt väger 4300g och är 7 veckor nu, men han var också liten vid födseln (2800g). Elian ser ju bara så söt ut på alla bilder, frisk och kry. Och du ska vara så stolt över honom. All lycka till er familj!

2006-12-29 @ 13:50:43
Postat av: josefine

Tack så mycket! Han var 3900 vid födsel o på 3 månaders 7790, så här går det undan! Grattis till din skatt :)

2006-12-29 @ 13:56:35
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0