Upprepar mig

o säger HÄRLIGA VÄNNER! Gårdagen blev jätteskoj. Viktoria, Anne & Janina kom på glögg, sallad, chokladkaka o vin! Stackars Petronella låg i migrän.

Elian somnade kanske 22 o sov sen till musik o prat. E kom hem vid 23.30 o va med han också. Tror vi la oss 2 halv 3. 

På morgonen har Elian haft ont i magen men efter massage, massa mat, ligga tätt intill o tillslut sitta upp med ryggen mot mina knän kom dagens julklapp åt trött Pappa som fick byta. Sen sov vi lite till. Känns som Elian sitter fast i mina bröst just nu, de är lite ömma eftersom han käkat så ofta. 

E vann pokern förresten, 900 kr!

Kommentarer
Postat av: hanna-evelina

är han också poker tokig? :)

2006-12-09 @ 12:32:52
URL: http://hannaevelina.blogg.se/
Postat av: josefine

haha nej inte galen men tycker det är skoj :)

2006-12-09 @ 19:25:59
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Nina

Vet hur det känns, min lilla Romeo hänger också bara vid mina bröst just nu. Sover och äter, är typ det ända han gör! Men det är ju så mysigt ändå... Dem vill väll bli stora och starka killar ;) Och det är ju bara en kort period man ammar, så keep up the good work!

2006-12-09 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0