Hunger

Kænns som jag snart dør av hunger, min E ær nu på uppdrag att køpa kycklinglår och brød m smør, mums! Men ska snart gå hem o mysa ner mig framfør tvn. Hade egentligen tænkt gøra naglarna men det fanns ingen bra tid. Tycker egentligen mina mørkrøda/lila naglar ær så fina också men orkar inte måla var o varannan dag. Sen ær det ju påfyll o breaks med fejk också men men får se!

Idag kommer Jessica o hælsar på o igår var Es lillasyster på besøk o vi skrev CV till henne, så på fredag ska jag hænga med på jobbsøkandet infør sommaren! Næra oss på Bogstadveien tænkte vi så kan hon hælsa på oss enkelt!!

Desperate Housewifes var igår, så spænnande. Bree læmna din tønt sæger bara jag!

Klæder: Grøn blommig kjol, grun basictrøja, bruna støvlar, brun sjal.



Kommentarer
Postat av: elinis

baby jag kan inte öppna dina 2 senaste inlägg :(

2006-02-06 @ 23:25:01
Postat av: josie

i know something is wrong, kommer mer då jag jobbar igen! är hemma nu o kan ej blogga m min mac!

2006-02-07 @ 09:54:45
Postat av: elinis

ok gums! hemma 100% nu? jag fick sprutorna igår, har sjukt ont nu. fast det ska bli bättre om 2 dgr! :D puss ätit nån semla än då? jag åt en smarrig igår! *mums*

2006-02-07 @ 14:37:45
Postat av: josie

ja hur går det? stackars dig :( jag har varit hemma idag bara men nu mot kvällen känns det bättrigare! ska på smarrig restaurang m tjejerna o se en film *sent* hihi. näääää ingen semla, ska nog baka det imorgon om jag hittar bra recept, mumsigt. finns inte här liksom.... jaja bra för den redan runda figuren haha! puss o kram hunny

2006-02-07 @ 18:43:26
Postat av: josie

ja hur går det? stackars dig :( jag har varit hemma idag bara men nu mot kvällen känns det bättrigare! ska på smarrig restaurang m tjejerna o se en film *sent* hihi. näääää ingen semla, ska nog baka det imorgon om jag hittar bra recept, mumsigt. finns inte här liksom.... jaja bra för den redan runda figuren haha! puss o kram hunny

2006-02-07 @ 18:43:35
Postat av: josie

ja hur går det? stackars dig :( jag har varit hemma idag bara men nu mot kvällen känns det bättrigare! ska på smarrig restaurang m tjejerna o se en film *sent* hihi. näääää ingen semla, ska nog baka det imorgon om jag hittar bra recept, mumsigt. finns inte här liksom.... jaja bra för den redan runda figuren haha! puss o kram hunny

2006-02-07 @ 18:43:47
Postat av: Josie

oops!

2006-02-08 @ 09:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0