Nya rutiner

på jobbet. Nu har vi haft morgonmøte med intressant info! Jag satt bredvid Eivind och smakade på hans kaffe GUD VAD GOTT! Har førsøkt o hålla mig ifrån det nu så jag ska inte børja igen, vatten vatten vatten blir det. Har också sagt nej till att betala før lunchen på jobbet nu, ær så less på att den tar upp min energi då jag ær missnøjd. Så idag blir det lasagne igen. gott! Ska førsøka vara duktig och ta med varje dag.

Idag syns magen på klæderna, alla tror nog jag ætit før mkt (vilket jag också har) frossade i soffan igår, ær så hungrig hela tiden. Glass i stora lass, varma mackor o oboy! :) Kænns som då man var 12 efter skolan. Men magen putar nu hur jag æn gør och det ær kul! Men vældigt tidigt att den syns tycker jag, fast syster hade likadant efter bara någon vecka!

Jag børjar må bættre med illamåendet men huvudværk o tæppt i næsan ska kollas upp nu idag hos min lækare 12.30! E ska følja med o hålla handen :)

Solen skiner o jag ska nu køra på en ny månad.

Klæder: Leejeans, brunt bælte, vit basictrøja m lång ærm, kort gammelrosa kofta o bruna støvlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0