Nyponsoppa....

oj vilken snøhelg det var i Sundsvall.

Først fløg jag från Norge på kvællen, men førseningar gjorde att jag inte var hemma førræn kl 3 på morgonen (fredag) Då fikade jag & Mammi muffins o nyponsoppa i køket. Sen sov jag gott. VARFØR FINNS INGEN NYPONSOPPA I NORGE???

Begravningen fredag gick fint, jag hade svart klænning m knappar upptill, svart o vit  kort tweedkavaj m rosett i midjan o svart rosett i håret. Sen blev det familjemys hos syster med god mat & mycket godis! Det tog mig 40 minuter att komma ut ifrån deras garageinfart pga snøn, jag i syster skottade, sandade, bogserade.... Galet væder!

Lørdagen bestod av slappa slapap, pannkaka hos Pappa o middag hos Mamma, vi åt god stek, potatis, kokta grønsaker o svampsås. Jag har verkligen sugit åt mig av hemmalagad mat i helgen!!

Hann inte med vænnerna, men då det ær snøkaos o begravning så FÅR man prioritera familjen o sængen istællet før stress.

Klæder: Svarta skor, svart polo, mørka stretchjeans.

To do this week: packa, Ikeabesøk, Klara budget på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0