Söndag i sängen

Har nyss knaprat i mig frukost på sängen & ska göra en ansats till att kliva upp. Eivind ska ta med mig ut på promenad tänkte jag. Behöver luft!

Helgen har varit väldigt lugn efter lyxig fjällresa med jobbet. Mat, lyxsuiter & SPA. Men man får nog av jobbet efter några dagar. Igår såg vi King kong, bra gjord men lite väl lång...

Nu har jag bokat in en Svallsvisit den 19 jan, med anledning av Farmors begravning. Jag kör flygresa hela vägen o bor hos Mamma så jag kan få god hemlagad mat o massa ompyssling.

Nu: Klä på mig joggingbrallorna o varm jacka. I want summer.

Kommentarer
Postat av: frida

är du sjukis? eller är det något annat? du brukar ju alltid skriva en rad eller två här men nu är det inte ofta man får läsa något spänande! :/

2006-01-09 @ 15:49:41
Postat av: Josie

Har faktiskt bara inte haft något internet, min granne som jag "lånat" av verkar ha førsvunnit :) Jag kan ej få uppkoppling dær jag bor nu. Men from 1 feb ska vi ha bredband!

2006-01-10 @ 08:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0