Stress

Stressig dag på jobbet pga kurs & ny produkt. Sorry alla som ringt har ej haft tid. Men småmaila ska jag væl klara då & då :) Så har ett nytt år børjat. Julen & Nyåret var fantastiskt & mindre fantastiska saker hænde.

Jag miste min Farmor 91 år, hon gick vidare då jag kom innanfør dørren. Kændes overkligt att få se hennes sista andetag. Jag ælskar henne!

Men mycket glædje & annat har fyllt mig med energi. Charlotte åkte igår, så E fick trøsta o ta hand om mig.

Idag ær det lite jobbigt att inte kunna småvila då man vill men ska nog klara en timme till!

Klæder: Svarta siennaklænningen, svarta ullstrumpbyxor, Grøna støvlarna.

Måste gøra: S'ga hejdå till Viki ikvæll & uppdatera hemsidan asap.

Kommentarer
Postat av: frida

inte bra med stress! :) några bilder snart? vad är det för adress till din hemsida? vill kika :)

2006-01-02 @ 19:54:26
Postat av: josie

www.homepage.mac.com/josefine.nordstrand

2006-01-03 @ 14:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0