Impulskvæll

Igår efter vi kikat på sjukhuset så va vi hemma en stund o slappade, sen kom vi på en timme innan sæsongsavslutningen på LOST att vi skulle shoppa spjælsængen så det ær klart! Så vi tog saaben efter diskussion om att vi kunde ju ha caben øppen om paketet ær før stort VS Nej det går inte vænnen, jag vet att du ælskar din cab!

Så jag vann såklart o vi hittade den sængen jag vill ha, vældigt basic o fin så sen var det stress hem o vældigt svårt o hitta parkering men tillslut satt vi i vardagsrummet ( eller jag monterade ju sængen såklart!)

Bildbevis kommer længre upp, nu står vaggan ui sovrummet istællet!

Vi længtar efter o få snusa på dig Lillis!! Imorse hade du cirkus før Mamma i magen, myyys! Då gør det inget att man vaknar av en fot kl 6.20 :)

Klæder: Svarta vadlånga byxor, turkost spetslinne, svart kofta, Greklandballerinorna i blått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0