Jag skrev ett långt inlägg!!!

på min skitmac men det försvann, jag lämnar in den på måndag o får en macbook, tydligen en värstingdator (tar ca 10-15 arbetsdagar) så då ska jag kunna vara på nett lite mer normalt igen :) Klarade dock att uppdatera hemsidan trots brusande fläkt på macen, så bara kika de som vill: homepage.mac.com/josefine.nordstrand

Skrev om midsommar men orkar ej skriva om allting, sammanfattar här:
god mat, trevligt sällskap, halvbra väder o massa pussar! Somnade väl tolvo resten höll igång till 2.30. Firade sen Mamma på lördagen o käkade massa tårta där....Nu har jag nyss grillat i Pappas stuga i Viforsen.

Min underbara E är i Oslo nu åkte imorse 11 o är alltså i tryggt framme, sorgligt då han lämnade....snyft!


Nu är jag i Allsta o ska mysa framför tvn o känna på sparkarna i maggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0