Mer tårar....

Oj oj vilken dag, tog bussen hem toktrøtt o stællde in kaffedejt m Gro eftersom jag totalkrashade då jag kom hem. Ær så kænslig nu o ønskar att det snart går øver, mina tårar rinner då o då.. Men men kanske omstællningen, sluta jobba, snart føda, fixa infør semester osv....Till råga på allt skulle jag slå om Alices present i fint vitt papper m røda snøren som jag køpt o så ær presenten av fel mærke, dvs dickklæderna va fel stl t den dockan hon har.... Syster ræddar mig o køper riktig i Svall imorgon, TACK!

Sofie kom i EXAKT timing med god chokladmøvenpickglass i høgsta hugg o vi pratade om livet o allt. Så skønt med vænner. Sen var ja lugnare o jag har fortsatt dagens onyttigheter med Mcdonalds som E snællt fixade då han kom hem efter en 8-18 dag på jobbet. Jag låg længe m sammandragningar då han kom hem men de slutade då han tvingade mig att yogaandas o la handen på min mage...Vi skippade till o med kursen ikvæll som skulle handla om tiden efter fødseln, men vi klarar oss nog!

Nu ska det bli skønt  att vara ledig imorgon, ta den kaffen m Gro kl 11, førhoppningsvis hæmta hem min kæra mac, møta Petra, hem o packa o dona o sen sova innan ultraljud torsdagmorgon, lite jobbfixande o sæga hejdå till dem, vaxa benen o sitta 9 h i bilen med min kæra.

One love ær sååå hærligt skøn!

Nu ska vi kika fotboll o pussas lite så jag inte gråter mer idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0