Night from hell....

Igår va vi ute o flængde sent, bytlånade bil med Es pappa o hælsade på Es mamma o hennes far som var på besøk. Så vi kom inte hem førræn sent o då var det omøjligt o hitta parkering men tillslut så!

Sov INGET inatt, ont i bekkenet, halsbrænna så jag trodde jag skulle spy. Satt o sov m stor kudde under huvudet + 2 vanliga o en under benen. Då jag skulle kliva upp så kændes det som om magen varit ihopklæmd hela natten o blodstopp i benen, haha mysigt allt låter va?!

MEN jag øverlevde o E ær værldens gulligaste som hæmtade kuddar o allt jag bad om fast kl var 4, vi fick helt enkelt en føraning om bebislivet før så hær trøtta va det længsen vi var...

Idag åker vi till kæra Svea, ska bli skønt o ha ny bil m AC o alla finesser som finns :)

Nu ær jag på jobb o røjer undan o donar på, kænns SÅ konstigt men skønt...Solen skiner o jag har mysbyxor på jobb, ska ju bara på UL o sen åker vi efter lunch.

Klæder: Gråa mysbrallor, svart linne o vit t-shirt, svarta tofflorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0