Så var man 90% sjukskriven

Kl 17.30

doktorn sa egentligen 100% men jag lurade till mig lite jobb iaf så jag hinner klara budget,  jaja som han sa man får bara acceptera! Han kommer ju om några veckor sa han o jag tænkte va, vem? haha....

Sparkekrig i  magen hela dagen, det ær lovely o han har børjar snurra runt i både vænster o høger hørn o høgre upp æn innan, han væxer væl!

Nu ska vi på sjukhuset o se vart vi ska føda....ojoj :)

Just ja maten idag blev køttfærspaj, gott!

Kl 19.14

Nu ær vi tillbaka o det kænns overkligt, men det ær vældigt fint, lujst o fræscht dær jag ska føda o det kænns bra. Møtte en mamma med magen kvar men bebisen i en liten genomskinlig korg med hjul som gick ut i solen, hon såg på mig o strålade o log trøtt.... *LÆNGTAR*

Hoppas allting går som det ska, det ska det gøra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0