Små grodorna!!

Små grodorna!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nice pics babe... Hoppar du får en skøn semester. Træffade både Emelie och Victoria på fotbollen i Lørdags. Och igår sprang jag på en annan kompis nær vi var ute och prmenerade på G-løkka.
Hælsa Sundsvall och Gfesten från mig. Nu ska vi till Proffice och sedan tioll Westaff på intervju. =) Tackade Nej på Manpower. Dåligt bet. =(, mnen det ordnar sig nog ændå.

Miss you puss. Tror jag stannar i oslo tills E kommer ut. =) puss

2006-06-26 @ 11:56:30
Postat av: Joss

hej jag skickade dig Ems nummer, hoppas du fick det!Vad skoj om ni stannar så länge förstår att du vill veta om jobb o så! Skriv så snart du vet mer :) Jag ska hälsa allt o alla, jag lovar! Puss o Kram

2006-06-26 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0