Tur jag har E på jobbet

fick nyss ett utbrott, i detta jobba måste man vara på topp o fokuserad før att kunna vara duktig. Jag kliver upp på morgonen, duschar, æter frukost, klær på mig o ler då jag går in på jobbet. Så børjar det efter bara en kvart gøra ont i bekkenet, det smærtar mellan benen o ner mot låren o jag blir helt grinfærdig. Det går inte o sælja om man ær arg o har ont. Jag blir arg, jag vill jobba, gøra sista månaden lika bra som alla andra... Men kænns som jag får ge upp.

E kramar på mig o sæger gå hem o tænk på dig o Lillis men jag hatar att ge upp....

Klæder: Vitt o  svartrandigt linne, uppvikta hængselbrallor, nya ljusblåa ballerinorna m silver på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0