Underbara dagar!!!

Bara myser på i solen mestadels i Allsta men sover i mamms lägenhet! Idag har jag äntligen shoppat videokamera, en jvc superbra! Skönt då kan vi föreviga saker som är kuliga o ha kvar.

Tråkig blogg detta just nu utan bilder, men så fort jag har macen ska det bli andra bullar. Har mailat någon mmsbild men det har ej fungerat.

Imorron kommer min kära på kvällen, ska bli sååå mys o visa honom Gatufesten, Galtström, Löran, Skatan, Berga, Tranviken ( visa, inte ligga där :)) , Tuna kyrka inför framtida bröllopet....JAG VILL HA HONOM HÄR NU! Han bytte vår bärsele idag till svart/röd för den hade kommit in o sen hämtade han ut vagnen, den gröna som vi ska ha sen.

Nu är det grillat som gäller, mums!

Kommentarer
Postat av: Supermamsen

Viforsen är vackraste plasten eller ättare sagt hela tuna bygden .Bor själv strax efter Viforsbron.

Kramis ---Supermamsen

2008-05-24 @ 22:05:10
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0