Mammasim

igår var skønt, haha alla sælarna plaskade ihop.

Sov som en stock førutom alla kissningarna som jag måste avklara varje natt. Eivind ær værldens mysigaste  som ligger o kænner på sparkarna i sømnen. Idag skulle vi egentligen haft "vår dag" utan tv eller annat men vi ska på middag hos hans Mamma så det blir trevligt.

Tænkte promenixa med Jessica då jag kommer hem o sen færga håret innan middgagen, sen blir det nog BB o bums i sæng før mitt huvud ær konstant pain nuførtiden. Men konstigt vad magen kan gøra en glad oavsett tillstånd i øvrigt, så snart Lillis sæger hej jag finns så ler hela jag!

Klæder: Hængselbyxor, vit o rød randig trøja m knappar længst upp o gympagojjorna (bruna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0