Sol & -12 grader

Igår tog jag o Pappa en prommis till Aker Brygge i solen, men då jag kom hem dunkade huvudet more than ever.... Blir galen p åmin huvudværk, nacken spøkar o jag mår illa o sover mest. Men men fick nyss massage på jobbet o Eivind stællde snællt upp igår o inatt då jag sov fick jag fotmassage!

Man får hærda ut, vara glad att familjen mår bra, att man har vænner, en underbar sambo, en Lillis i magen som VÆXER, våren ær på væg o jobbet går bra!

Klæder: Alltfør lite.... grøna kilklacksstøvlar m rund tå, svarta strumpbyxor, grønbrunblommig omlottklænning (kort) o brun kofta.

Ska jobba t kl 12 o hem o vila o så med Pappa, vi spelar væl en Yatzy o æter bullar o saft!



Kommentarer
Postat av: elinis

:) vad mysigt med yatzy bullar och saft! det vill jag åxå ha!! har du sett dokumentären än? jag är jätteförkyld, snörvel och host.. hoppas du mår bra idag!! love U PUSS

2006-03-07 @ 13:22:12
Postat av: joss

ja den var såååå bra vi ska se den ensamma imorron så fort pappi åkt, detta är så häftigt! puss krya på dej hjärtat!

2006-03-07 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0