Superdejt!

Øverraskades med tre STORA røda rosor, vi ska ju bli tre :) Sen ett presentkort på en timmes Eivind massage, sen kørde vi till okænd destination vilket visade sig vara Klosteret http://www.klosteret.no/, en underbart fin restaurang utan el i lokalen, bara stora vita blockljus længs væggar o golv i kællaren. Kændes som man åt i en vacker kysra, ett glas røtt vin hade varit såååå gott!

Vældigt romantisk kvæll, åt Indrefilet med røsti, svampstuvning & haricot verts. Efteråt hyrde vi en romantisk film o jag somnade i soffan efter 15 minuters fotmassage, så jag ska se filmen idag!

Drømde massa mardrømmar om andar, spøken o vaknade upp utan røst....smålæskigt men kopplar nu alla ljus i drømmen med restaurangen......

Strålande sol o fredag  o jag ska va ensam hemma i helgen, Jessica o jag ska laga middag ikvæll.

Klæder: Svarta byxor, grått spetslinne, vit vringad trøja øver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0